Page 231 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 231
Avtorji/Authors

Igor Bijuklič
Doktorsko disertacijo je zaključil leta 2014 na temo zgodovine mod­
erne propagande in PR tehnik. Sodeloval je v raziskovalnih projektih o
zgodovini modernih antipolitičnih paradigem na Mirovnem inštitutu v
Ljubljani: »Drucker in postsocializem« (2005–2006), »Kritična razmišl­
janja o managerski revoluciji« (2006–2008), »Trans-disciplinski pogled
na Ameriko« (2010–2012). Od leta 2013 do 2015 je bil zaposlen kot razisk­
ovalec v Centru za družbene in antropološke raziskave v izobraževanju
na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Od leta 2015 dalje dela kot asistent
z doktoratom na Fakulteti za management na Univerzi na Primorskem.
He finished his PhD thesis (2014) on history of modern propaganda
and PR techniques. He participated as a research fellow in the follow­
ing projects at the Peace Institute in Ljubljana concerning the history of
modern antipolitical paradigms: »Drucker and Postsocialism« (2005-
2006), »Critical Reflections on the Managerial Revolution« (2006–
2008), »Trans-disciplinary view on America« (2010–2012). From 2013
to 2015, he was employed as a researcher at the Centre for Social and
Anthropological Research in Education at the Educational Research
Institute in Ljubljana. From 2015 on is working as a Ph.D. assistant at the
Faculty of Management, University of Primorska.

Branka Čagran
Dr. Branka Čagran, 1961, Slovenija. Je zaposlena na Pedagoški Fakulteti
v Mariboru kot redna profesorica za pedagoško metodologijo. Ima 30 let
delovnih izkušenj. Pridobila jih je kot svetovalna delavka v osnovni in

229
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236