Page 64 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 64
šolsko polje, letnik xxvii, številka 3–4
Kot drugo raziskovalno vprašanje smo si zastavili analizo razlik med
slovenskimi regijami glede SES učencev v raziskavi ICILS 2013. V ta na­
men smo analizirali podatke indeksa SES, ki so bili zbrani v okviru raz­
iskave ICILS 2013. Indeks je v mednarodni bazi za vsako državo pose­
bej standardiziran, kar pomeni, da je povprečje tudi za Slovenijo enako 0
in standardni odklon enak 1. Povprečne vrednosti indeksa po regijah in
n­ avzkrižne primerjave med njimi so predstavljene v Preglednici 2.
Preglednica 2: Primerjave povprečnih vrednosti indeksa SES
med slovenskimi regijami.

p Povprečna vrednost indeksa SES je statistično pomembno višja
od povprečne vrednosti primerjane regije
O Povprečna vrednost indeksa SES se pomembno ne razlikuje
od povprečne vrednosti primerjane regije.
q Povprečna vrednost indeksa SES je statistično pomembno nižja
od povprečne vrednosti primerjane regije.
Regije so razvrščene po padajočih vrednostih povprečnih dosežkov RI pismenosti
(preglednica 1). Standardne napake so v oklepajih.
Oznake se nanašajo na primerjave med izbrano regijo, gledano vodoravno,
s primerjano regijo, gledano navpično.
Vir: ICILS 2013.

62
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69