Page 63 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 63
t. rutar leban, m. štraus ■ razlike v pismenosti ...
Preglednica 1: Primerjave povprečnih dosežkov pri RI pismenosti
ICILS 2013 med slovenskimi regijami.

p Povprečni dosežek je statistično pomembno višji
od povprečnega dosežka primerjane regije.
O Povprečni dosežek se statistično pomembno ne razlikuje
od povprečnega dosežka primerjane regije.
q Povprečni dosežek je statistično pomembno nižji
od povprečnega dosežka primerjane regije.
Regije so razvrščene po padajočih vrednostih povprečnih dosežkov.
Standardne napake so v oklepajih.
Oznake se nanašajo na primerjave med izbrano regijo, gledano vodoravno,
s primerjano regijo, gledano navpično.
Vir: ICILS 2013.
Rezultati analiz za prvo raziskovalno vprašanje torej kažejo, da raz­
like v RI pismenosti učencev med slovenskimi regijami obstajajo, vendar
je razpršenost dosežkov učencev znotraj regij večinoma večja, kot je raz­
lika med regijskimi povprečji. Statistično pomembne so le razlike med
povprečnimi dosežki po rangu najvišjih štirih regij (Goriška, Zasavska,
Gorenjska in Podravska regija) v primerjavi z najnižjimi tremi regijami
(Notranjsko-kraška, Spodnjeposavska in Obalno-kraška regija).

61
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68