Page 201 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 201
m. šmid, m. ozbič ■ latentna struktura pripoznanja ...
Osnovnošolsko izobraževanje mladine in odraslih v Sloveniji ob koncu šols-
kega leta 2011/12 in na začetku šolskega leta 2012/13 (2013) Statistični
urad RS (2013). http://www.stat.si/StatWeb/glavnanavigacija/po
datki/prikazistaronovico?IdNovice=5427 (30. 12. 2015).
Palacio Avendaño, M. (2009) Interview with Nancy Fraser: Justice as Redis-
tribution, Recognition and Representation. Barcelona. http://w2.bcn.
cat/bcnmetropolis/arxiu/en/pagecb15.html?id=21&ui=181&pre
vNode=33&tagId=131 (16. 12. 2015).
Participacija. (b. l.) V Slovar slovenskega knjižnega jezika. http://bos.
zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name=sskj_testa&expression=participaci
ja&hs=1 (17. 12. 2015).
Peklaj, C., Kalin, J., Pečjak, S., Puklek Levpušček, M., Valenčič Zuljan,
M., in Ajdišek. N. (2009) Učiteljske kompetence in doseganje vzgojno-
-izobraževalnih ciljev v šoli. Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Peklaj, C. (2001) Sodelovalno učenje ali kdaj več glav več ve. Ljubljana: DZS.
Pravilnik o dokumentaciji v osnovni šoli (2008, 2012) Uradni list Republi
ke Slovenije, št. 59 (13. 6. 2008) in Uradni list RS. št. 61 (10. 8. 2012).
Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje vzgojnoizobraževalnih
programov za otroke s posebnimi potrebami (2007, 2008, 2011) Uradni
list RS, št. 59 (4. 7. 2007), Uradni list Republike Slovenije, št. 70 (11.
7. 2008) in Uradni list Republike Slovenije, št. 5 (3. 6. 2011).
Pravilnik o organizaciji in načinu dela komisij za usmerjanje otrok s poseb-
nimi potrebami (2013) Uradni list RS, št. 88 (25. 10. 2013).
Rinaldi, C. (2006) In Dialogue with Reggio Emilia. Listening, researching
and learning. London, New Work: Routledge.
Robeyns, I. (2009) Ethics of Global Development: Agency, Capability,
and Deliberative Democracy - by David A. Crocker. Ethics & Inter-
national Affairs (Wiley-Blackwell) 23 (4), str. 426–427. doi:10.1111/
j.1747-7093.2009.00235.x
Rutar, S. (2011). Razred in skupina otrok kot učeča se skupnost. V Borota,
B., Cotič, M., Hozjan, D., in Zenja, L. (ur.). Social Cohesion in Edu-
cation, str. 171–186. Horlivka: Ministry for Education and Science of
Ukraine, Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Langua
ges,
Smith, A. B. (2007) Children and Young People‘s Participation Rights in
Education. International Journal Of Children‘s Rights 15 (1), str. 147–
164. doi:10.1163/092755607X181739
Solveig Reindal, M. (2010) What is the purpose? Reflection on inclusion
and special education from a capability perspective. European Jour-
nal of Special Needs Education 25 (1), str. 1–11.
199
Osnovnošolsko izobraževanje mladine in odraslih v Sloveniji ob koncu šols-
kega leta 2011/12 in na začetku šolskega leta 2012/13 (2013) Statistični
urad RS (2013). http://www.stat.si/StatWeb/glavnanavigacija/po
datki/prikazistaronovico?IdNovice=5427 (30. 12. 2015).
Palacio Avendaño, M. (2009) Interview with Nancy Fraser: Justice as Redis-
tribution, Recognition and Representation. Barcelona. http://w2.bcn.
cat/bcnmetropolis/arxiu/en/pagecb15.html?id=21&ui=181&pre
vNode=33&tagId=131 (16. 12. 2015).
Participacija. (b. l.) V Slovar slovenskega knjižnega jezika. http://bos.
zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name=sskj_testa&expression=participaci
ja&hs=1 (17. 12. 2015).
Peklaj, C., Kalin, J., Pečjak, S., Puklek Levpušček, M., Valenčič Zuljan,
M., in Ajdišek. N. (2009) Učiteljske kompetence in doseganje vzgojno-
-izobraževalnih ciljev v šoli. Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Peklaj, C. (2001) Sodelovalno učenje ali kdaj več glav več ve. Ljubljana: DZS.
Pravilnik o dokumentaciji v osnovni šoli (2008, 2012) Uradni list Republi
ke Slovenije, št. 59 (13. 6. 2008) in Uradni list RS. št. 61 (10. 8. 2012).
Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje vzgojnoizobraževalnih
programov za otroke s posebnimi potrebami (2007, 2008, 2011) Uradni
list RS, št. 59 (4. 7. 2007), Uradni list Republike Slovenije, št. 70 (11.
7. 2008) in Uradni list Republike Slovenije, št. 5 (3. 6. 2011).
Pravilnik o organizaciji in načinu dela komisij za usmerjanje otrok s poseb-
nimi potrebami (2013) Uradni list RS, št. 88 (25. 10. 2013).
Rinaldi, C. (2006) In Dialogue with Reggio Emilia. Listening, researching
and learning. London, New Work: Routledge.
Robeyns, I. (2009) Ethics of Global Development: Agency, Capability,
and Deliberative Democracy - by David A. Crocker. Ethics & Inter-
national Affairs (Wiley-Blackwell) 23 (4), str. 426–427. doi:10.1111/
j.1747-7093.2009.00235.x
Rutar, S. (2011). Razred in skupina otrok kot učeča se skupnost. V Borota,
B., Cotič, M., Hozjan, D., in Zenja, L. (ur.). Social Cohesion in Edu-
cation, str. 171–186. Horlivka: Ministry for Education and Science of
Ukraine, Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Langua
ges,
Smith, A. B. (2007) Children and Young People‘s Participation Rights in
Education. International Journal Of Children‘s Rights 15 (1), str. 147–
164. doi:10.1163/092755607X181739
Solveig Reindal, M. (2010) What is the purpose? Reflection on inclusion
and special education from a capability perspective. European Jour-
nal of Special Needs Education 25 (1), str. 1–11.
199