Page 201 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 201
m. šmid, m. ozbič ■ latentna struktura pripoznanja ...
Osnovnošolsko izobraževanje mladine in odraslih v Sloveniji ob koncu šols-

kega leta 2011/12 in na začetku šolskega leta 2012/13 (2013) Statistični
urad RS (2013). http://www.stat.si/StatWeb/glavnanavigacija/po­
datki/prikazistaronovico?IdNovice=5427 (30. 12. 2015).
Palacio Avendaño, M. (2009) Interview with Nancy Fraser: Justice as Redis-
tribution, Recognition and Representation. Barcelona. http://w2.bcn.
cat/bcnmetropolis/arxiu/en/pagecb15.html?id=21&ui=181&pre­
vNode=33&tagId=131 (16. 12. 2015).
Participacija. (b. l.) V Slovar slovenskega knjižnega jezika. http://bos.
zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name=sskj_testa&expression=participaci­
ja&hs=1 (17. 12. 2015).
Peklaj, C., Kalin, J., Pečjak, S., Puklek Levpušček, M., Valenčič Zuljan,
M., in Ajdišek. N. (2009) Učiteljske kompetence in doseganje vzgojno-
-izobraževalnih ciljev v šoli. Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Peklaj, C. (2001) Sodelovalno učenje ali kdaj več glav več ve. Ljubljana: DZS.
Pravilnik o dokumentaciji v osnovni šoli (2008, 2012) Uradni list Republi­
ke Slovenije, št. 59 (13. 6. 2008) in Uradni list RS. št. 61 (10. 8. 2012).
Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje vzgojnoizobraževalnih
programov za otroke s posebnimi potrebami (2007, 2008, 2011) Uradni
list RS, št. 59 (4. 7. 2007), Uradni list Republike Slovenije, št. 70 (11.
7. 2008) in Uradni list Republike Slovenije, št. 5 (3. 6. 2011).
Pravilnik o organizaciji in načinu dela komisij za usmerjanje otrok s poseb-
nimi potrebami (2013) Uradni list RS, št. 88 (25. 10. 2013).
Rinaldi, C. (2006) In Dialogue with Reggio Emilia. Listening, researching
and learning. London, New Work: Routledge.
Robeyns, I. (2009) Ethics of Global Development: Agency, Capability,
and Deliberative Democracy - by David A. Crocker. Ethics & Inter-
national Affairs (Wiley-Blackwell) 23 (4), str. 426–427. doi:10.1111/
j.1747-7093.2009.00235.x
Rutar, S. (2011). Razred in skupina otrok kot učeča se skupnost. V Borota,
B., Cotič, M., Hozjan, D., in Zenja, L. (ur.). Social Cohesion in Edu-
cation, str. 171–186. Horlivka: Ministry for Education and Science of
Ukraine, Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Langua­
ges,
Smith, A. B. (2007) Children and Young People‘s Participation Rights in
Education. International Journal Of Children‘s Rights 15 (1), str. 147–
164. doi:10.1163/092755607X181739
Solveig Reindal, M. (2010) What is the purpose? Reflection on inclusion
and special education from a capability perspective. European Jour-
nal of Special Needs Education 25 (1), str. 1–11.

199
   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206