Page 200 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 200
šolsko polje, letnik xxvii, številka 3–4
Johnsen, B. H. (2013) Suitably Adapted Education in an Inclusive Educa-
tional Setting or A curricular Approach to Inclusive Education, Some
Thoughts concerning Practice, Innovation and Research. Key note lec
ture, 27. Annual International Conference of Integration and Inclu
sion Studies. University of Leipzig, str. 20–23.
Kavkler, M. (2009) Učiteljeva vloga pri uresničevanju inkluzije. Vzgoja in
izobraževanje 40 (5–6), str. 6–11.
Keddie, A. (2012) Schooling and social justice the lenses of Nancy Fraser.
Critical Studies in Education 53 (3), str. 263–279.
Kogovšek, D., Ozbič, M., in Košir, S. (2009) Inkluzivna praksa gluhih/na
glušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije.
Sodobna pedagogika 60 (1), str. 392–409.
Kroflič, R. (2010a) Pripoznanje drugega kot drugačnega - element pravične
obravnave marginaliziranih oseb in otrokovih pravic. V Ličen, N.
(ur.). Kulture v dialogu, str. 7–12. Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete.
Kroflič, R. (2010b) Etična in politična dimenzija projekta Reggio Emillia.
V Devjak, T., Batistič Zorec M., Vogrinc, J., Skubic D., in Berčnik S.
(ur.). Pedagoški koncept Reggio Emilia in kurilulum za vrtce: podob-
nosti v različnosti, str. 11–66. Ljubljana: Pedagoška Fakulteta.
Kyriazopoulou, M., in Weber, H. (ur.) (2009) Razvoj niza kazalnikov -
za inkluzivno izobraževanje v Evropi. Odense, Danska: Evropska
agencija za razvoj izobraževanja na področju posebnih potreb.
Lesar, I. (2009) Šola za vse? Ideja inkluzije v šolskih sistemih. Pedagoška
fakulteta: Ljubljana.
Lesar, I. (2013) Ideja inkluzije – med različnimi konceptri in etičnimi teor
ijami. Sodobna pedagogika 2, str. 76–95.
MacArthur, J., Sharp, S., Kelly, B., in Gaffney, M. (2007) Disabled chil
dren negotiating school life: Agency, difference, and teaching practi
ce. International Journal of Children’s Rights 15 (1), str. 99–120.
Mikulec, B. (2010) Od trka civilizacij do sobivanja v raznolikosti. Sodobna
pedagogika 61 (2), str. 252–267.
Mitchell, D. (2008) What really works in special and inclusive education:
using evidence-based teaching strategies. London, New York: Routled
ge.
Olli, J., Vehkakoski, T., in Salanterä S. (2012) Facilitating and hindering
factors in the realization of disabled children’s agency in institutional
contexts: literature review. Disability & Society 27 (6), str. 793–807.
Olson, K. (2008) Participatory parity and democratic justice. V Olson,
K. (ur.). Adding insult to injury: Nancy Fraser debates her critics, str.
246–272. London: Verso.
198
Johnsen, B. H. (2013) Suitably Adapted Education in an Inclusive Educa-
tional Setting or A curricular Approach to Inclusive Education, Some
Thoughts concerning Practice, Innovation and Research. Key note lec
ture, 27. Annual International Conference of Integration and Inclu
sion Studies. University of Leipzig, str. 20–23.
Kavkler, M. (2009) Učiteljeva vloga pri uresničevanju inkluzije. Vzgoja in
izobraževanje 40 (5–6), str. 6–11.
Keddie, A. (2012) Schooling and social justice the lenses of Nancy Fraser.
Critical Studies in Education 53 (3), str. 263–279.
Kogovšek, D., Ozbič, M., in Košir, S. (2009) Inkluzivna praksa gluhih/na
glušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije.
Sodobna pedagogika 60 (1), str. 392–409.
Kroflič, R. (2010a) Pripoznanje drugega kot drugačnega - element pravične
obravnave marginaliziranih oseb in otrokovih pravic. V Ličen, N.
(ur.). Kulture v dialogu, str. 7–12. Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete.
Kroflič, R. (2010b) Etična in politična dimenzija projekta Reggio Emillia.
V Devjak, T., Batistič Zorec M., Vogrinc, J., Skubic D., in Berčnik S.
(ur.). Pedagoški koncept Reggio Emilia in kurilulum za vrtce: podob-
nosti v različnosti, str. 11–66. Ljubljana: Pedagoška Fakulteta.
Kyriazopoulou, M., in Weber, H. (ur.) (2009) Razvoj niza kazalnikov -
za inkluzivno izobraževanje v Evropi. Odense, Danska: Evropska
agencija za razvoj izobraževanja na področju posebnih potreb.
Lesar, I. (2009) Šola za vse? Ideja inkluzije v šolskih sistemih. Pedagoška
fakulteta: Ljubljana.
Lesar, I. (2013) Ideja inkluzije – med različnimi konceptri in etičnimi teor
ijami. Sodobna pedagogika 2, str. 76–95.
MacArthur, J., Sharp, S., Kelly, B., in Gaffney, M. (2007) Disabled chil
dren negotiating school life: Agency, difference, and teaching practi
ce. International Journal of Children’s Rights 15 (1), str. 99–120.
Mikulec, B. (2010) Od trka civilizacij do sobivanja v raznolikosti. Sodobna
pedagogika 61 (2), str. 252–267.
Mitchell, D. (2008) What really works in special and inclusive education:
using evidence-based teaching strategies. London, New York: Routled
ge.
Olli, J., Vehkakoski, T., in Salanterä S. (2012) Facilitating and hindering
factors in the realization of disabled children’s agency in institutional
contexts: literature review. Disability & Society 27 (6), str. 793–807.
Olson, K. (2008) Participatory parity and democratic justice. V Olson,
K. (ur.). Adding insult to injury: Nancy Fraser debates her critics, str.
246–272. London: Verso.
198