Page 57 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 57
s. pečjak ■ bralna pismenost v raziskavi pisa 2018 – psihološki vpogled ...
novice/2020-01-15-nacionalna-strategija-za-razvoj-bralne-pismenosti-za
-obdobje-2019-2030/ (pridobljeno 3. 5. 2020).
Nacionalna strategija za razvoj pismenosti (2006). Spletna stran: https://pi
smenost.acs.si/wp-content/uploads/2017/11/Nacionalna-strategija-za-
razvoj-pismenosti_2006.pdf (pridobljeno 14. 3. 2020).
Nolimal, F., in Novaković, T. (2013) Bralna pismenost v vrtcu in šoli.
Didaktični primeri. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Nolimal, F., in Novaković, T. (2013) Bralna pismenost v vrtcu in šoli.
Teoretska izhodišča in empirične ugotovitve. Ljubljana: Zavod RS za
šolstvo.
OECD. (2019a) PISA 2018 Results (Volume I): What Students Know and
Can Do. Paris: OECD Publishing.
OECD. (2019b) PISA 2018 Results (Volume III): What School Life Means for
Students’ Lives. Paris: OECD Publishing.
Pečjak, S. (2012) Psihološki vidiki bralne pismenosti: Od teorije k praksi.
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Pečjak, S., Bucik, N., Gradišar, A., in Peklaj, C. (2006) Bralna motivacija v
šoli: merjenje in razvijanje. Zavod RS za šolstvo.
Pianta, R. C., Hamre, B. K., in Mintz, S. (2012) Secondary classroom asses-
sment scoring system. VA, Charlottesville: Teachstone.
Pitzer, J., in E. Skinner (2017) Predictors of changes in students’ motivation
al resilience over the school year. International Journal of Behavioral
Development 41(1), str. 15–29.
Priporočilo Sveta o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje. Uradni list
Evropske unije, 2018/C 189/01. Spletna stran: https://eur-lex.europa.eu/
legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018H0604 (pridobljeno
29. 5. 2020)
Puklek Levpušček, M., in Marentič Požarnik, B. (2005) Skupinsko delo za
aktiven študij. Ljubljana: CPI FF.
Puklek Levpušček, M., in Zupančič, M. (2009) Osebnostni, motivacijski
in socialni dejavniki učne uspešnosti. Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete.
Reilly, D., Neumann, D. L., in Andrews, G. (2018) Gender differences in rea-
ding and writing: Evidence form the National assessment of educational
progress (NAEP). Spletna stran: http://dx.doi.org/10.1037/amp0000356
(pridobljeno 31. 1. 2019).
Ryan, R. M., in Deci, E. L. (2000) Self-determination theory and facilitation
of intrinsic motivation, social development, and well-being. American
Psychologist 50(1) str. 68–78.
55
novice/2020-01-15-nacionalna-strategija-za-razvoj-bralne-pismenosti-za
-obdobje-2019-2030/ (pridobljeno 3. 5. 2020).
Nacionalna strategija za razvoj pismenosti (2006). Spletna stran: https://pi
smenost.acs.si/wp-content/uploads/2017/11/Nacionalna-strategija-za-
razvoj-pismenosti_2006.pdf (pridobljeno 14. 3. 2020).
Nolimal, F., in Novaković, T. (2013) Bralna pismenost v vrtcu in šoli.
Didaktični primeri. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Nolimal, F., in Novaković, T. (2013) Bralna pismenost v vrtcu in šoli.
Teoretska izhodišča in empirične ugotovitve. Ljubljana: Zavod RS za
šolstvo.
OECD. (2019a) PISA 2018 Results (Volume I): What Students Know and
Can Do. Paris: OECD Publishing.
OECD. (2019b) PISA 2018 Results (Volume III): What School Life Means for
Students’ Lives. Paris: OECD Publishing.
Pečjak, S. (2012) Psihološki vidiki bralne pismenosti: Od teorije k praksi.
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Pečjak, S., Bucik, N., Gradišar, A., in Peklaj, C. (2006) Bralna motivacija v
šoli: merjenje in razvijanje. Zavod RS za šolstvo.
Pianta, R. C., Hamre, B. K., in Mintz, S. (2012) Secondary classroom asses-
sment scoring system. VA, Charlottesville: Teachstone.
Pitzer, J., in E. Skinner (2017) Predictors of changes in students’ motivation
al resilience over the school year. International Journal of Behavioral
Development 41(1), str. 15–29.
Priporočilo Sveta o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje. Uradni list
Evropske unije, 2018/C 189/01. Spletna stran: https://eur-lex.europa.eu/
legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018H0604 (pridobljeno
29. 5. 2020)
Puklek Levpušček, M., in Marentič Požarnik, B. (2005) Skupinsko delo za
aktiven študij. Ljubljana: CPI FF.
Puklek Levpušček, M., in Zupančič, M. (2009) Osebnostni, motivacijski
in socialni dejavniki učne uspešnosti. Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete.
Reilly, D., Neumann, D. L., in Andrews, G. (2018) Gender differences in rea-
ding and writing: Evidence form the National assessment of educational
progress (NAEP). Spletna stran: http://dx.doi.org/10.1037/amp0000356
(pridobljeno 31. 1. 2019).
Ryan, R. M., in Deci, E. L. (2000) Self-determination theory and facilitation
of intrinsic motivation, social development, and well-being. American
Psychologist 50(1) str. 68–78.
55