Page 51 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 51
s. pečjak ■ bralna pismenost v raziskavi pisa 2018 – psihološki vpogled ...
razumejo), pri katerih so učenci označevali pogostost zaznane opore (1 –
pri vseh urah, 2 – pri večini ur, 3 – pri nekaterih urah, 4 – nikoli/redko).
Vrednost zaznane opore učitelja slovenščine je prikazana z indeksom
zaznane opore, ki predstavlja standardizirano vrednost s povprečjem 0 in
standardnim odklonom 1 (Slika 5).
Slika 5: Zaznana učna opora učitelja slovenščine (Šterman Ivančič et al., 2019).
49
razumejo), pri katerih so učenci označevali pogostost zaznane opore (1 –
pri vseh urah, 2 – pri večini ur, 3 – pri nekaterih urah, 4 – nikoli/redko).
Vrednost zaznane opore učitelja slovenščine je prikazana z indeksom
zaznane opore, ki predstavlja standardizirano vrednost s povprečjem 0 in
standardnim odklonom 1 (Slika 5).
Slika 5: Zaznana učna opora učitelja slovenščine (Šterman Ivančič et al., 2019).
49