Page 35 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 35
k. šterman ivančič, m. puklek levpušček ■ branje mladih leta 2009 in leta 2018 ...

Štraus, M. (2010) OECD PISA 2009: Prvi rezultati. Ljubljana: Pedagoški in­
štitut. Spletna stran: https://www.pei.si/wp-content/uploads/2018/12/
PISA2009_prviRezultati.pdf (pridobljeno 21. 5. 2020).

Štraus, M., Repež, M., in Štigl, S. (2007) Nacionalno poročilo PISA 2006: na-
ravoslovni, bralni in matematični dosežki slovenskih učencev. Ljubljana:
Pedagoški inštitut.

Štraus, M., Šterman Ivančič, K., in Štigl, S. (2013) OECD PISA 2012: Prvi re-
zultati. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Spletna stran: https://www.pei.
si/wp-content/uploads/2018/12/PISA-2012-Povzetek-rezultatov-SLO.
pdf (pridobljeno 21. 5. 2020).

Štraus, M., Šterman Ivančič, K., in Štigl, S. (2017) PISA 2015: Nacionalno po-
ročilo s trendi dosežkov med leti 2006, 2012 in 2015 ter primeri naravo-
slovnih nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

33
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40