Page 34 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 34
šolsko polje, letnik xxxi, številka 1–2
bralne pismenosti in dostopa do znanja (evalvacijsko poročilo projekta).
Spletna stran: https://www.zrss.si/pdf/Evalvacijsko-porocilo-bralna-
pismenost-2014.pdf (pridobljeno 10. 8. 2020).
Nurmi, J. E., Aunola, K., Salmela-Aro, K., in Lindroos, M. (2003) The role
of success expectation and task-avoidance in academic performance
and satisfaction: Three studies on antecedents, consequences and cor
relates. Contemporary Educational Psychology 28, str. 59–90.
OECD. (2010) PISA 2009 Results: Learning to learn: Student engagement,
strategies and practices (Volume III). Pariz: OECD Publishing.
OECD. (2015) Universal basic skills: What countries stand to gain. Pariz:
OECD Publishing.
OECD. (2019a) PISA 2018 assessment and analytical framework. Pariz:
OECD Publishing.
OECD. (2019b) PISA 2018 results: What school life means for student’s lives
(Volume III). Pariz: OECD Publishing.
OECD. (2020) PISA 2018 technical report. Pariz: OECD Publishing. Spletna
stran: https://www.oecd.org/PISA2018_Technical-Report.pdf (prido
bljeno 20. 6. 2020).
Puklek Levpušček, M., Podlesek, A., in Šterman Ivančič, K. (2012)
Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009. Ljubljana: Pedagoški
inštitut.
Puklek Levpušček, M. in Šterman Ivančič, K. (ur.) (2013) Motivacijski dejav-
niki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Rupnik Vec, T., Slivar, B., Zupanc Grom, R., Preskar, S., Mithans, M.,
Kregar, S., Ivanuš Grmek, M., Bevc, V., Holcar Brauner, A., in Musek
Lešnik, K. (2020) Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemi-
je Covid-19 v Sloveniji (delno poročilo). Spletna stran: https://www.zrss.
si/digitalnaknjiznica/IzobrazevanjeNaDaljavo/2/#zoom=z (pridoblje
no 12. 8. 2020).
Sullivan, A. in Brown, M. (2015) Reading for pleasure in progress in vocab
ulary in mathematics. British Educational Research Journal 41/6, str.
971–991.
Šterman Ivančič, K. (2017) Motivacijski dejavniki naravoslovnih dosežkov v
raziskavi PISA 2015: razlike po izobraževalnem programu in spolu. V
Sardoč, M., Ž. Žagar. I., in Mlekuž, A. (ur.). Raziskovanje v vzgoji in iz-
obraževanju danes: zbornik povzetkov: 2. nacionalna znanstvena konfe-
renca, Ljubljana, 25. september 2017. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Šterman Ivančič, K. (2019) PISA 2018: Nacionalno poročilo s primeri nalog iz
branja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
32
bralne pismenosti in dostopa do znanja (evalvacijsko poročilo projekta).
Spletna stran: https://www.zrss.si/pdf/Evalvacijsko-porocilo-bralna-
pismenost-2014.pdf (pridobljeno 10. 8. 2020).
Nurmi, J. E., Aunola, K., Salmela-Aro, K., in Lindroos, M. (2003) The role
of success expectation and task-avoidance in academic performance
and satisfaction: Three studies on antecedents, consequences and cor
relates. Contemporary Educational Psychology 28, str. 59–90.
OECD. (2010) PISA 2009 Results: Learning to learn: Student engagement,
strategies and practices (Volume III). Pariz: OECD Publishing.
OECD. (2015) Universal basic skills: What countries stand to gain. Pariz:
OECD Publishing.
OECD. (2019a) PISA 2018 assessment and analytical framework. Pariz:
OECD Publishing.
OECD. (2019b) PISA 2018 results: What school life means for student’s lives
(Volume III). Pariz: OECD Publishing.
OECD. (2020) PISA 2018 technical report. Pariz: OECD Publishing. Spletna
stran: https://www.oecd.org/PISA2018_Technical-Report.pdf (prido
bljeno 20. 6. 2020).
Puklek Levpušček, M., Podlesek, A., in Šterman Ivančič, K. (2012)
Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009. Ljubljana: Pedagoški
inštitut.
Puklek Levpušček, M. in Šterman Ivančič, K. (ur.) (2013) Motivacijski dejav-
niki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Rupnik Vec, T., Slivar, B., Zupanc Grom, R., Preskar, S., Mithans, M.,
Kregar, S., Ivanuš Grmek, M., Bevc, V., Holcar Brauner, A., in Musek
Lešnik, K. (2020) Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemi-
je Covid-19 v Sloveniji (delno poročilo). Spletna stran: https://www.zrss.
si/digitalnaknjiznica/IzobrazevanjeNaDaljavo/2/#zoom=z (pridoblje
no 12. 8. 2020).
Sullivan, A. in Brown, M. (2015) Reading for pleasure in progress in vocab
ulary in mathematics. British Educational Research Journal 41/6, str.
971–991.
Šterman Ivančič, K. (2017) Motivacijski dejavniki naravoslovnih dosežkov v
raziskavi PISA 2015: razlike po izobraževalnem programu in spolu. V
Sardoč, M., Ž. Žagar. I., in Mlekuž, A. (ur.). Raziskovanje v vzgoji in iz-
obraževanju danes: zbornik povzetkov: 2. nacionalna znanstvena konfe-
renca, Ljubljana, 25. september 2017. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Šterman Ivančič, K. (2019) PISA 2018: Nacionalno poročilo s primeri nalog iz
branja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
32