Page 215 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 215
a. kermauner ■ opismenjevanje otrok s slepoto
Sokolov, C. (2009) Slikopis – mala šola branja in pisanja. V Vintar, J. (ur.).
Razmerja med slikovnimi in besedilnimi sporočili: zbornik Bralnega
društva Slovenije. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Stratton, J., in Wright, S. (1991) On the way to literacy: Early experiences for
visually impaired children. American Printing House for the Blind.
Škof, M. (2017) Kamišibaj, prilagojen slepim in slabovidnim. Magistrsko
delo. Maribor: Univerza Maribor, Pedagoška fakulteta.
Štefan, A. (1995) Čez griček v gozdiček. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Toplak, A. (2012) Tipni pripomočki – pomoč pri opismenjevanju slepih
otrok. Magistrsko delo. Koper: Univerza na Primorskem, Pedagoška
fakulteta.
Urbas, R., Kermauner, A., Reichenberg, M., in Stankovič Elesini, U. (2017)
Stenska tipna zgodba: čudežno potovanje deklice Ade in kužka Benija.
V Strle, M. (ur.). Aktualne vsebine s področja specialne in rehabilitacijske
pedagogike. Zbornik povzetkov: XXV. izobraževalni dnevi, Portorož,
28., 29. marec 2017. Spletna stran: http://www.drustvo-srp.si/images/
Id_2017_-_Zbornik_povzetkov_K.pdf (pridobljeno 10. 5. 2020).
Vachulova, J. (2009) Books in Boxes and glued objects. V Tiphlo & Tactus
Guide to children’s books with tactile illustrations. Dijon: Les Doigts qui
Révent.
Zidarič, M. (2014) Značilnosti igre slepih in slabovidnih otrok. Specialna in
rehabilitacijska pedagogika: revija specialnih in rehabilitacijskih pedago-
gov Slovenije. Ljubljana: Društvo specialnih in rehabilitacijskih peda
gogov in Center Kontura.
Žunič, D. (2019) Zgodnja obravnava otrok s posebnimi potrebami v
Sloveniji. V Strle, M. (ur.) Skrbnih sedemdeset – 70 let organizirane-
ga povezovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije –
Zbornik. Ljubljana: Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Slovenije.
213
Sokolov, C. (2009) Slikopis – mala šola branja in pisanja. V Vintar, J. (ur.).
Razmerja med slikovnimi in besedilnimi sporočili: zbornik Bralnega
društva Slovenije. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Stratton, J., in Wright, S. (1991) On the way to literacy: Early experiences for
visually impaired children. American Printing House for the Blind.
Škof, M. (2017) Kamišibaj, prilagojen slepim in slabovidnim. Magistrsko
delo. Maribor: Univerza Maribor, Pedagoška fakulteta.
Štefan, A. (1995) Čez griček v gozdiček. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Toplak, A. (2012) Tipni pripomočki – pomoč pri opismenjevanju slepih
otrok. Magistrsko delo. Koper: Univerza na Primorskem, Pedagoška
fakulteta.
Urbas, R., Kermauner, A., Reichenberg, M., in Stankovič Elesini, U. (2017)
Stenska tipna zgodba: čudežno potovanje deklice Ade in kužka Benija.
V Strle, M. (ur.). Aktualne vsebine s področja specialne in rehabilitacijske
pedagogike. Zbornik povzetkov: XXV. izobraževalni dnevi, Portorož,
28., 29. marec 2017. Spletna stran: http://www.drustvo-srp.si/images/
Id_2017_-_Zbornik_povzetkov_K.pdf (pridobljeno 10. 5. 2020).
Vachulova, J. (2009) Books in Boxes and glued objects. V Tiphlo & Tactus
Guide to children’s books with tactile illustrations. Dijon: Les Doigts qui
Révent.
Zidarič, M. (2014) Značilnosti igre slepih in slabovidnih otrok. Specialna in
rehabilitacijska pedagogika: revija specialnih in rehabilitacijskih pedago-
gov Slovenije. Ljubljana: Društvo specialnih in rehabilitacijskih peda
gogov in Center Kontura.
Žunič, D. (2019) Zgodnja obravnava otrok s posebnimi potrebami v
Sloveniji. V Strle, M. (ur.) Skrbnih sedemdeset – 70 let organizirane-
ga povezovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije –
Zbornik. Ljubljana: Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Slovenije.
213