Page 213 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 213
a. kermauner ■ opismenjevanje otrok s slepoto
Golob, M. (1999) Pot k svetlobi. Ljubljana: Zavod za slepo in slabovidno
mladino.
Grbović, A. (2017) Metodski pristupi čitanju i pisanju kod slabovide dece
i odraslih. Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specialnu
edukaciju i rehabilitaciju, Izdavački centar (ICF).
Haramija D., in Knapp, T. (2019) Lahko je brati, Lahko branje za strokov-
njake. Podgorje pri Slovenj Gradcu: Zavod Risa.
Hrastovšek, J. (2016) Program začetnega opismenjevanja v brajici. Magistrsko
delo. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta.
Jablan, B. (2016) Dete sa oštećenjem vida u školi. Beograd: Univerzitet u
Beogradu, Fakultet za specialnu edukaciju i rehabilitaciju – Izdavački
centar (ICF).
Kermauner, A. (2001) Tema ni en črn plašč: kako berejo slepi in slabovidni?
V Mislej Božič, N. (ur.). Branje na stičišču, Zbornik simpozija. Sežana:
Bralno društvo Primorske in Kosovelova knjižnica v Sežani.
Kermauner, A. (2004) Tipna slikanica za slepe. Diplomsko delo. Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Kermauner, A. (2013) Tipne slikanice za slepe kot univerzalni pripomo
ček razvijanja bralne pismenosti. V Gabrovec, R. (ur.). Tudi mi beremo
– različni bralci z različnimi potrebami. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Kermauner, A. (2014) The Book in a Box Project. Corpus tactilis. Pragma 4,
str. 109–119.
Kermauner, A. (2018a) Informacijsko-komunikacijska tehnologija za sle
pe in slabovidne. V Starc, S. (ur). Oblikovanje inovativnih učnih okolij.
Koper: Ludus, Založba Univerze na Primorskem.
Kermauner, A. (2018b) Knjiga v škatli (KnjiŠka) kot pripomoček za spod
bujanje branja pri nekaterih skupinah otrok s posebnimi potrebami.
Inkluzivno izobraževanje: pedagoška revija za teorijo in prakso inkluziv-
nega izobraževanja 1/2, str. 24–31.
Kermauner, A. in Plazar, J. (2019) Prilagojeni pripomočki in metode pri vzgoj-
no-izobraževalnem delu z otroki s posebnimi potrebami. Nova Gorica:
Educa.
Koprivnikar, K. (b. d.) Predvaje za opismenjevanje v brajici. Spletna
stran: http://www.sdss-sl.org/Koristni%20nasveti/Predvaje_za_
opismenjevanje_v_brajici.pdf. (pridobljeno 10. 5. 2020).
Koprivnikar. K. (2006) Okvare vida in zgodnji razvoj otrok. V Kobal Grum,
D., in Kobal, B. (ur.). Zagotavljanje enakih možnosti za vzgojo in izo-
braževanje slepih in slabovidnih otrok v Sloveniji. Ljubljana: DEMS.
211
Golob, M. (1999) Pot k svetlobi. Ljubljana: Zavod za slepo in slabovidno
mladino.
Grbović, A. (2017) Metodski pristupi čitanju i pisanju kod slabovide dece
i odraslih. Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specialnu
edukaciju i rehabilitaciju, Izdavački centar (ICF).
Haramija D., in Knapp, T. (2019) Lahko je brati, Lahko branje za strokov-
njake. Podgorje pri Slovenj Gradcu: Zavod Risa.
Hrastovšek, J. (2016) Program začetnega opismenjevanja v brajici. Magistrsko
delo. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta.
Jablan, B. (2016) Dete sa oštećenjem vida u školi. Beograd: Univerzitet u
Beogradu, Fakultet za specialnu edukaciju i rehabilitaciju – Izdavački
centar (ICF).
Kermauner, A. (2001) Tema ni en črn plašč: kako berejo slepi in slabovidni?
V Mislej Božič, N. (ur.). Branje na stičišču, Zbornik simpozija. Sežana:
Bralno društvo Primorske in Kosovelova knjižnica v Sežani.
Kermauner, A. (2004) Tipna slikanica za slepe. Diplomsko delo. Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Kermauner, A. (2013) Tipne slikanice za slepe kot univerzalni pripomo
ček razvijanja bralne pismenosti. V Gabrovec, R. (ur.). Tudi mi beremo
– različni bralci z različnimi potrebami. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Kermauner, A. (2014) The Book in a Box Project. Corpus tactilis. Pragma 4,
str. 109–119.
Kermauner, A. (2018a) Informacijsko-komunikacijska tehnologija za sle
pe in slabovidne. V Starc, S. (ur). Oblikovanje inovativnih učnih okolij.
Koper: Ludus, Založba Univerze na Primorskem.
Kermauner, A. (2018b) Knjiga v škatli (KnjiŠka) kot pripomoček za spod
bujanje branja pri nekaterih skupinah otrok s posebnimi potrebami.
Inkluzivno izobraževanje: pedagoška revija za teorijo in prakso inkluziv-
nega izobraževanja 1/2, str. 24–31.
Kermauner, A. in Plazar, J. (2019) Prilagojeni pripomočki in metode pri vzgoj-
no-izobraževalnem delu z otroki s posebnimi potrebami. Nova Gorica:
Educa.
Koprivnikar, K. (b. d.) Predvaje za opismenjevanje v brajici. Spletna
stran: http://www.sdss-sl.org/Koristni%20nasveti/Predvaje_za_
opismenjevanje_v_brajici.pdf. (pridobljeno 10. 5. 2020).
Koprivnikar. K. (2006) Okvare vida in zgodnji razvoj otrok. V Kobal Grum,
D., in Kobal, B. (ur.). Zagotavljanje enakih možnosti za vzgojo in izo-
braževanje slepih in slabovidnih otrok v Sloveniji. Ljubljana: DEMS.
211