Page 214 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 214
šolsko polje, letnik xxxi, številka 1–2
Kovačič, K. (2019) Spodbujanje razvoja slepih in slabovidnih dojenčkov in
malčkov s pomočjo tipnih knjig in malega prostora. Magistrsko delo.
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze Maribor.
Maljevac, M. (2019) Ustvarjanje spodbudnega igralnega okolja za otro
ke z okvaro vida. V Čelešnik Kozamernik, N. (ur.). Celostna obrav-
nava, vseživljenjsko učenje in socialna vključenost oseb z okvaro vida.
Ljubljana: Center za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetova
nje za slepe in slabovidne.
Matok, D. (2007) Metodika rada s učenicima s oštećenjem vida. V Nenadić,
K. (ur.). Učenik s oštećenjem vida u redovitoj školi. Zagreb: Hrvatski sa
vez slijepih.
Murko, V. (2015) Pike, ki se spreminjajo v črke. Magistrsko delo. Maribor:
Univerza Maribor, Pedagoška fakulteta.
Murn, T. (2001) Kaj piše na tabli? Ne vidim prebrati! Priročnik za načrtova-
nje in izvajanje pouka s slepim ali slabovidnim učencem. Škofja Loka:
Center slepih in slabovidnih Škofja Loka.
Murn, T. (2013) Vloga brajice v procesu razvoja bralne pismenosti slepih. V
Gabrovec, R. (ur.). Tudi mi beremo – različni bralci z različnimi potre-
bami. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Nolimal, F. (2013) Razvoj pismenosti osnovnošolcev – od izhodišč do em
piričnih ugotovitev projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem
bralne pismenosti in dostopa do znanja. V Nolimal, F., in Novakovič,
T. (ur.). Bralna pismenost v vrtcu in šoli. Teoretska izhodišča in empi-
rične ugotovitve. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. Spletna stran: https://
www.zrss.si/digitalnaknjiznica/Bralna%20pismenost%20v%20vrtcu%20
in%20soli%20%20Teoreticna%20izhodisca%20in%20empiricne%20ugo
tovitve/files/assets/common/downloads/publication.pdf (pridobljeno 20.
5. 2020).
Panič, S. (2018) Slikopisi Anje Štefan v tipni obliki. Diplomsko delo.
Ljubljana: Univerza Ljubljana, Pedagoška fakulteta.
Pečjak, S. (2004) V Grginič, M. in Zupančič, M. (ur.). ABC – igralnica.
Priročnik. Domžale: Izolit.
Remškar, S. (2003) Možnosti književne in bralne vzgoje z revijami. Otrok in
knjiga 56, str. 93–97.
Schmidt, N. (2013) Ilustracija za slepe. V Gabrovec, R. (ur.). Tudi mi beremo
– različni bralci z različnimi potrebami. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Sitar, J. (2018) Umetnost kamišibaja. Priročnik za ustvarjanje. Maribor:
Založba Aristej.
212
Kovačič, K. (2019) Spodbujanje razvoja slepih in slabovidnih dojenčkov in
malčkov s pomočjo tipnih knjig in malega prostora. Magistrsko delo.
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze Maribor.
Maljevac, M. (2019) Ustvarjanje spodbudnega igralnega okolja za otro
ke z okvaro vida. V Čelešnik Kozamernik, N. (ur.). Celostna obrav-
nava, vseživljenjsko učenje in socialna vključenost oseb z okvaro vida.
Ljubljana: Center za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetova
nje za slepe in slabovidne.
Matok, D. (2007) Metodika rada s učenicima s oštećenjem vida. V Nenadić,
K. (ur.). Učenik s oštećenjem vida u redovitoj školi. Zagreb: Hrvatski sa
vez slijepih.
Murko, V. (2015) Pike, ki se spreminjajo v črke. Magistrsko delo. Maribor:
Univerza Maribor, Pedagoška fakulteta.
Murn, T. (2001) Kaj piše na tabli? Ne vidim prebrati! Priročnik za načrtova-
nje in izvajanje pouka s slepim ali slabovidnim učencem. Škofja Loka:
Center slepih in slabovidnih Škofja Loka.
Murn, T. (2013) Vloga brajice v procesu razvoja bralne pismenosti slepih. V
Gabrovec, R. (ur.). Tudi mi beremo – različni bralci z različnimi potre-
bami. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Nolimal, F. (2013) Razvoj pismenosti osnovnošolcev – od izhodišč do em
piričnih ugotovitev projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem
bralne pismenosti in dostopa do znanja. V Nolimal, F., in Novakovič,
T. (ur.). Bralna pismenost v vrtcu in šoli. Teoretska izhodišča in empi-
rične ugotovitve. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. Spletna stran: https://
www.zrss.si/digitalnaknjiznica/Bralna%20pismenost%20v%20vrtcu%20
in%20soli%20%20Teoreticna%20izhodisca%20in%20empiricne%20ugo
tovitve/files/assets/common/downloads/publication.pdf (pridobljeno 20.
5. 2020).
Panič, S. (2018) Slikopisi Anje Štefan v tipni obliki. Diplomsko delo.
Ljubljana: Univerza Ljubljana, Pedagoška fakulteta.
Pečjak, S. (2004) V Grginič, M. in Zupančič, M. (ur.). ABC – igralnica.
Priročnik. Domžale: Izolit.
Remškar, S. (2003) Možnosti književne in bralne vzgoje z revijami. Otrok in
knjiga 56, str. 93–97.
Schmidt, N. (2013) Ilustracija za slepe. V Gabrovec, R. (ur.). Tudi mi beremo
– različni bralci z različnimi potrebami. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Sitar, J. (2018) Umetnost kamišibaja. Priročnik za ustvarjanje. Maribor:
Založba Aristej.
212