Page 191 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 191
m. rovšek ■ med pravičnostjo, kakovostjo in učnimi dosežki v osnovni šoli

Vatterott, C. (2018) Rethinking Homework: Best Practices That Support
Diverse Needs. Alexandria: ASCD.

Vigotski, L. (1934) Mišljenje in govor. V Gaber, S., in Marjanovič Umek,
L. (ur.). Spremna študija. Ljubljana: Pedagoška fakulteta UL in
Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete UL.

Vogrinc, J. Kalin, J., Krek, J. Medveš, Z., in Valenčič Zuljan, M. (2011)
Sistemski vidiki preverjanja in ocenjevanja znanja v osnovni šoli.
Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Whitman, G. in Kelleher, I. (2016) Neuroteach: Brain Science and the Future
of Education. Lanham: Rowman & Littlefield.

Woolfolk, A. (2001) Pedagoška psihologija. Ljubljana: Educy.
Zadina, J. N. (2015) The emerging role of educational neuroscience in educa­

tion reform. Psicologia Educativa 21, str. 71–77.
Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami. (2013) Uradni list RS, št.

58/11, 40/12 – ZUJF, 90/12 in 41/17 – ZOPOPP. Spletna stran: http://pi­
srs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5896 (pridobljeno 15. 4. 2020)
Zavod RS za šolstvo. (2019) Raziskava o obremenjenosti učenk in učencev.
Spletna stran: https://www.zrss.si/objava/raziskava-o-obremenjenosti­
-ucenk-in-ucencev (pridobljeno 27. 4. 2020).
Zveza aktivov svetov staršev Slovenije. (2019) Anketa o delu za šolo doma.
Spletna stran: http://www.zasss.si/ankete/DomaceDelo/DomaceDelo.
html (pridobljeno 28. 4. 2020).
Zupanc, D., in Bren, M. (2010) Inflacija pri internem ocenjevanju v Sloveniji.
Sodobna pedagogika 61 (127), str. 208–228.
Zupanc, D. (2019) Pravičnost v slovenskem šolstvu. Prispevek predstavljen na
Posvetu Zveze aktivov svetov staršev Slovenije »Osnovna šola-kaj je
osnova?«. Spletna stran: http://www.zasss.si/index.html (pridobljeno
28. 4. 2020).

189
   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196