Page 189 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 189
m. rovšek ■ med pravičnostjo, kakovostjo in učnimi dosežki v osnovni šoli
Gaber, S. (2010) Durkheim, šola, demokracija in začetki sociologije vzgoje.
Spletna stran: http://www.pef.uni-lj.si/ceps/dejavnosti/sp/2010-02-24/
demokracija-in-sola.pdf (pridobljeno 12. 3. 2020).
Griffith, C. A., Lloyd, J. W., Lane, K. L., in Tankersley, M. (2010) Grade
retention of students during grades K-8 predicts reading achieve
ment and progress during secondary schooling. Reading & Writing
Quarterly 26(1), str. 51–66.
Health behaviour in school-aged children, HBSC. (2015) Z zdravem poveza-
na vedenja v šolskem obdobju med mladostniki v Sloveniji. Ljubljana:
Nacionalni inštitut za varovanje zdravja. Spletna stran: https://www.
nijz.si/sl/podatki/raziskava-z-zdravjem-povezano-vedenje-v-solskem-ob
dobju-hbsc-2018-0 (pridobljeno 14. 3. 2020).
Halinen, I. (2018). The new educational curriculum in Finland. Improving
the Quality of Childhood in Europe 7, str. 75–89.
IEA – Interantional Association for the Evalvation. (2015) Mednarodna raz-
iskava trendov v znanju matematike in naravoslovja TIMSS. Pedagoški
inštitut. Spletna stran: https://www.pei.si/raziskovalna-dejavnost/med
narodne-raziskave/timss/ (pridobljeno 14. 4. 2020).
Jeznik, K., Kroflič, R., in Štirn-Janota, P. (2017) O vzgojnih pristopih
med permisijo in otrokocentričnostjo. V Narat, T., in Boljka, U.
(ur). Generaciji navidezne svobode: otroci in starši v sodobni družbi.
Ljubljana: Sophia.
Jurišić, D. B. (2009) Kaj o usmerjanju oseb s posebnimi potrebami menijo
strokovnjaki v praksi. Defektologica Slovenica 17(2), str. 15–30.
Konvencija o pravicah invalidov (2007). Uradni list RS, št. 37/2008. Spletna
stran: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/86045
(pridobljeno 15. 4. 2008).
Košir, S. (2008) Učenci s posebnimi potrebami v zunanjem preverjanju zna
nja. Defektologika Slovenika, Specialna in rehabilitacijska pedagogika
16(3), str. 61–68.
Krek, J., in Metljak, M. (ur.) (2011) Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v
Republiki Sloveniji. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Marovt, A. (2011) Sto let Zavoda Janeza Levca. Ljubljana: Zavod Janeza
Levca.
Marzano, R. J., in Kendall, J. S., (2007) The new taxonomy of educational ob-
jectives, 2. izdaja. Thousand Oaks: Corwin Press A Sage Publications
Company.
McTighe, J., in Willis, J. (2019) Upgrade your teaching: Understanding by de-
sign meets neuroscience. Alexandria: ASCD.
187
Gaber, S. (2010) Durkheim, šola, demokracija in začetki sociologije vzgoje.
Spletna stran: http://www.pef.uni-lj.si/ceps/dejavnosti/sp/2010-02-24/
demokracija-in-sola.pdf (pridobljeno 12. 3. 2020).
Griffith, C. A., Lloyd, J. W., Lane, K. L., in Tankersley, M. (2010) Grade
retention of students during grades K-8 predicts reading achieve
ment and progress during secondary schooling. Reading & Writing
Quarterly 26(1), str. 51–66.
Health behaviour in school-aged children, HBSC. (2015) Z zdravem poveza-
na vedenja v šolskem obdobju med mladostniki v Sloveniji. Ljubljana:
Nacionalni inštitut za varovanje zdravja. Spletna stran: https://www.
nijz.si/sl/podatki/raziskava-z-zdravjem-povezano-vedenje-v-solskem-ob
dobju-hbsc-2018-0 (pridobljeno 14. 3. 2020).
Halinen, I. (2018). The new educational curriculum in Finland. Improving
the Quality of Childhood in Europe 7, str. 75–89.
IEA – Interantional Association for the Evalvation. (2015) Mednarodna raz-
iskava trendov v znanju matematike in naravoslovja TIMSS. Pedagoški
inštitut. Spletna stran: https://www.pei.si/raziskovalna-dejavnost/med
narodne-raziskave/timss/ (pridobljeno 14. 4. 2020).
Jeznik, K., Kroflič, R., in Štirn-Janota, P. (2017) O vzgojnih pristopih
med permisijo in otrokocentričnostjo. V Narat, T., in Boljka, U.
(ur). Generaciji navidezne svobode: otroci in starši v sodobni družbi.
Ljubljana: Sophia.
Jurišić, D. B. (2009) Kaj o usmerjanju oseb s posebnimi potrebami menijo
strokovnjaki v praksi. Defektologica Slovenica 17(2), str. 15–30.
Konvencija o pravicah invalidov (2007). Uradni list RS, št. 37/2008. Spletna
stran: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/86045
(pridobljeno 15. 4. 2008).
Košir, S. (2008) Učenci s posebnimi potrebami v zunanjem preverjanju zna
nja. Defektologika Slovenika, Specialna in rehabilitacijska pedagogika
16(3), str. 61–68.
Krek, J., in Metljak, M. (ur.) (2011) Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v
Republiki Sloveniji. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Marovt, A. (2011) Sto let Zavoda Janeza Levca. Ljubljana: Zavod Janeza
Levca.
Marzano, R. J., in Kendall, J. S., (2007) The new taxonomy of educational ob-
jectives, 2. izdaja. Thousand Oaks: Corwin Press A Sage Publications
Company.
McTighe, J., in Willis, J. (2019) Upgrade your teaching: Understanding by de-
sign meets neuroscience. Alexandria: ASCD.
187