Page 190 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 190
šolsko polje, letnik xxxi, številka 1–2
Mitchell, D. (2000) Policies and systems for students with special educatio
nal needs. V D. Fraser, R. Moltzen, in K. Ryba (ur.). Learners with spe-
cial needs in Aotearoa New Zealand. Palmerston North: Dunmore
Press.
Musek Lešnik, K. (2011) Siva knjiga o osnovni šoli v Republiki Sloveniji.
Brezovica pri Ljubljani: IPSOS dr. Kristjan Musek Lešnik s.p.
OECD. (2015) Programme for International Student Assessment (PISA).
Spletna stran: https://www.oecd.org/pisa/pisa-2015-results-in-focus.pdf
(pridobljeno 7. 2. 2020).
OECD. (2015a) Measuring innovation in education 2019. Spletna stran:
https://www.oecd-ilibrary.org/education/measuring-innovation-in-edu
cation-2019_8a2cce49-en (pridobljeno 29. 4. 2020).
Holcar Brunauer, A., Bizjak, C., Borstner, M., Cotič Pajntar, J., Eržen V.,
Kerin, M., Komljanc, N., Kregar, S., Margan, U., Novak, L., Rutar Ilc,
Z., Zajc, S., in Zore, N. (2017). Formativno spremljanje v podporo uče-
nju. Priročnik za učitelje in strokovne delavce. Ljubljana: ZRSŠ.
OECD. (2018) Programme for International Student Assessment (PISA).
Spletna stran: https://www.oecd.org/pisa/publications/pisa-2018-results.
htm (pridobljeno 7. 2. 2020).
Rovšek, M. (2013) Značilnosti usmerjanja otrok in mladostnikov z motnja-
mi v duševnem razvoju (Doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani,
Pedagoška fakulteta, Ljubljana.
Rutar, D. (ur.) (2017) Kognitivna znanost v šoli za 21. stoletje. Kamnik:
CIRIUS Kamnik.
Schneider, M., in Stern, E. (2013) Kognitivni pogled na učenje: deset temelj
nih ugotovitev. V Dumont, H., Istance, D., in Benavides, F. (ur.). O
naravi učenja: uporaba raziskav za navdih prakse. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo. Spletna stran: https://www.zrss.si/pdf/o
-naravi-ucenja.pdf (pridobljeno 10. 7. 2020).
Silberglitt, B., Jimerson, S. R., Burns, M. K., in Appleton, J. J. (2006) Does
the Timing of Grade Retention Make a Difference? Examining the
Effects of Early versus Later Retention. School Psychology Review 35, str.
134–141.
UNICEF. (2017) Raziskava o zadovoljstvu otrok z življenjem in odrašča-
njem v Sloveniji. Mediana. Spletna stran: https://www.unicef.si/novi
ce/14046/raziskava-o-zadovoljstvu-otrok-z-zivljenjem-in-odrascanjem-v
-sloveniji (pridobljeno 20. 4. 2020).
Varlas, L. (2018) Emotions are the rudder that steers thinking. School
Psychology Review 35(1), str. 134–141.
188
Mitchell, D. (2000) Policies and systems for students with special educatio
nal needs. V D. Fraser, R. Moltzen, in K. Ryba (ur.). Learners with spe-
cial needs in Aotearoa New Zealand. Palmerston North: Dunmore
Press.
Musek Lešnik, K. (2011) Siva knjiga o osnovni šoli v Republiki Sloveniji.
Brezovica pri Ljubljani: IPSOS dr. Kristjan Musek Lešnik s.p.
OECD. (2015) Programme for International Student Assessment (PISA).
Spletna stran: https://www.oecd.org/pisa/pisa-2015-results-in-focus.pdf
(pridobljeno 7. 2. 2020).
OECD. (2015a) Measuring innovation in education 2019. Spletna stran:
https://www.oecd-ilibrary.org/education/measuring-innovation-in-edu
cation-2019_8a2cce49-en (pridobljeno 29. 4. 2020).
Holcar Brunauer, A., Bizjak, C., Borstner, M., Cotič Pajntar, J., Eržen V.,
Kerin, M., Komljanc, N., Kregar, S., Margan, U., Novak, L., Rutar Ilc,
Z., Zajc, S., in Zore, N. (2017). Formativno spremljanje v podporo uče-
nju. Priročnik za učitelje in strokovne delavce. Ljubljana: ZRSŠ.
OECD. (2018) Programme for International Student Assessment (PISA).
Spletna stran: https://www.oecd.org/pisa/publications/pisa-2018-results.
htm (pridobljeno 7. 2. 2020).
Rovšek, M. (2013) Značilnosti usmerjanja otrok in mladostnikov z motnja-
mi v duševnem razvoju (Doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani,
Pedagoška fakulteta, Ljubljana.
Rutar, D. (ur.) (2017) Kognitivna znanost v šoli za 21. stoletje. Kamnik:
CIRIUS Kamnik.
Schneider, M., in Stern, E. (2013) Kognitivni pogled na učenje: deset temelj
nih ugotovitev. V Dumont, H., Istance, D., in Benavides, F. (ur.). O
naravi učenja: uporaba raziskav za navdih prakse. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo. Spletna stran: https://www.zrss.si/pdf/o
-naravi-ucenja.pdf (pridobljeno 10. 7. 2020).
Silberglitt, B., Jimerson, S. R., Burns, M. K., in Appleton, J. J. (2006) Does
the Timing of Grade Retention Make a Difference? Examining the
Effects of Early versus Later Retention. School Psychology Review 35, str.
134–141.
UNICEF. (2017) Raziskava o zadovoljstvu otrok z življenjem in odrašča-
njem v Sloveniji. Mediana. Spletna stran: https://www.unicef.si/novi
ce/14046/raziskava-o-zadovoljstvu-otrok-z-zivljenjem-in-odrascanjem-v
-sloveniji (pridobljeno 20. 4. 2020).
Varlas, L. (2018) Emotions are the rudder that steers thinking. School
Psychology Review 35(1), str. 134–141.
188