Page 129 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 129
štraus, k. šterman ivančič ■ napovedniki doživljanja medvrstniškega nasilja ...

adulthood. International Journal of Developmental Science 2, str.
387–397.

Jeriček Klanšček, H., Koprivnikar, H., Drev, A., Pucelj, V., Zupanič, T.,
in Britovšek, K. (2015) Z zdravjem povezana vedenja v šolskem obdo-
bju med mladostniki v Sloveniji: Izsledki mednarodne raziskave HBSC
2014. Ljubljana: Nacionalni inštitut za javno zdravje.

Jeriček Klanšček, H., Roškar, M., Drev, A., Pucelj, V., Koprivnikar, H.,
Zupanič, T., in Korošec, A. (2019) Z zdravjem povezana vedenja v šol-
skem obdobju med mladostniki v Sloveniji: Izsledki mednarodne razi-
skave HBSC 2018. Ljubljana: Nacionalni inštitut za javno zdravje.

Katz, S. R. (1999) Teaching in tensions: latino immigrant youth, their tea­
chers, and the structures of schooling. Teachers College Record 100 (1),
str. 809–840.

Laible, D. J., Carlo, G., in Roesch, S. C. (2004) Pathways to self-esteem in
late adolescence: The roles of parent and peer attachment. empathy.
and social behaviors. Journal of Adolescence 27, str. 703–716.

Low, S., in Van Ryzin, M. (2014) The moderating effects of school climate
on bullying prevention efforts. School Psychology Quarterly 29, str.
306–319.

Marjanovič Umek, L., in Zupančič, M. (ur.) (2009) Razvojna psihologija.
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.

Merrell, K. W., Gueldner, B. A., Ross, S. W., in Isava, D. M. (2008) How ef­
fective are school bullying intervention programs? A meta-analysis of
intervention research. School Psychology Quarterly 23, str. 26–42.

Miller, A. (1983) For your own good: Hidden cruelty in child-rearing and the
roots of violence. New York: Free Press.

Mugnaioni Lešnik, D., Koren, A., Logaj, V., in Brejc, M. (2009) Nasilje v šo-
lah: Opredelitev, prepoznavanje, preprečevanje in obvladovanje. Kranj:
Šola za ravnatelje.

Nabuzoka, D., Ronning, J. A., in Handegard, B. H. (2009) Exposure to bul­
lying, reactions and psychological adjustment of secondary school stu­
dents. Educational Psychology 29, str. 849–866.

NEON. (2020) Program Neon: Varni brez nasilja. Spletna stran: http://
www.programneon.eu/o-projektu/ (pridobljeno 11. 8. 2020).

Nishina, A., in Juvonen, J. (2005) Daily reports of witnessing and experi­
encing peer harassment in middle school. Child Development 76, str.
435–450.

127
   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134