Page 86 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 86

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
            Ropič Kop, M., in Klar Zadravec, S. (2021). Zmožnost učencev v branju besed
                 v začetku 1. razreda. V I. Ž. Žagar, in A. Mlekuž (Ur.), Raziskovanje
                 v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse (str.
                 43–58). Pedagoški inštitut. https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-339-4.pdf
            Ropič Kop, M., in Klar Zadravec, S. (2022). Učinek branja besed na branje
                 neumetnostnega besedila in bralno razumevanje. V A. Mlekuž,
                 in I. Ž. Žagar (Ur.), Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje
                 in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive (str. 49–65).
                 Pedagoški inštitut.
                 https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-343-1.pdf
            Ropič Kop, M., in Klar Zadravec, S. (2023). The effect of integration among
                 1st grade primary school students on the writing of letters and words.
                 V A. Lipovec, in J. Usenik (Ur.), Perspectives on teacher education
                 and development (str. 717–733). University of Maribor, University Press.
                 https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/770
            Strickland, D. S. (2011). Strategies for Beginning Readers and Writers and
                 Those Needing Additional Support and Intervention in Teaching phon-
                 ics Today. International Reading Association.
            Tafa, E. (2008). Kindergarten reading and writing curricula in the European
                 Union. Literacy, 42(3), 162–170.
            Terry, N. P., in Connor, C. M. (2012). Changing Nonmainstream Ameri-
                 can Englisch Use and Early Reading Achievement from Kindergarten
                 to First Grade. American Journal of Speech-Lenguage Pathology, 21(1),
                 78–86.



























            86
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91