Page 71 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 71
primerjava prepričanj med vzgojitelji in učitelji o strokovnih izpopolnjevanjih ...
Slovar slovenskega knjižnega jezika (2014). A. Bajec (Ur.). Znan-
stvenoraziskovalni center SAZU. https://www.fran.si/130/
sskj-slovar-slovenskega-knjiznegajezika
Sverdlov, A., Aram, D., in Levin, I. (2014). Kindergarten teachers' literacy be-
liefs and self-reported practices: On the heels of a new national literacy
curriculum, Teaching and Teacher Education, 39(3), 44–55. https://www.
sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0742051X13001856
Tomlinson, C. A., Brighton, C., Hertberg, H., Callahan, C. M., Moon, T. R.,
Brimijoin, K., Conover, L. A., in Reynolds, T. (2003). Differentiating In-
struction in Response to Student Readiness, Interest, and Learning Pro-
file in Academically Diverse Classrooms: A Review of Literature. Journal
for the Education of the Gifted, 27(2/3), 119‒145.
Vrbovšek, B. (2014). Uvodne besede. Vzgojiteljica, XVI (izredna številka),
3. http://assets.cdn.vzgojiteljica.si/assets/issues/110/document/original_
Vzg_2014-zbornik.pdf
Van Tassel-Baska, J., in Stambaugh, T. (2005). Challenges and possibilities for
serving gifted learners in the regular classroom. Theory Into Practice,
44(3), 211‒217.
Zakon o delovnih razmerjih (ZDR-1), Uradni list RS, št. 21/2013, Izobraževan-
je, 170. člen. (2013). https://www.uradni-list.si/_pdf/2013/Ur/u2013021.pdf
Zheng, H. (2009). A Review of Research on EFL Pre-Service Teachers’ Beliefs
and Practices. Journal of Cambridge Studies, 4(1), 73–81.
71