Page 71 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 71

primerjava prepričanj med vzgojitelji in učitelji o strokovnih izpopolnjevanjih ...
            Slovar slovenskega knjižnega jezika (2014). A. Bajec (Ur.). Znan-
                 stvenoraziskovalni center SAZU. https://www.fran.si/130/
                 sskj-slovar-slovenskega-knjiznegajezika
            Sverdlov, A., Aram, D., in Levin, I. (2014). Kindergarten teachers' literacy be-
                 liefs and self-reported practices: On the heels of a new national literacy
                 curriculum, Teaching and Teacher Education, 39(3), 44–55. https://www.
                 sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0742051X13001856
            Tomlinson, C. A., Brighton, C., Hertberg, H., Callahan, C. M., Moon, T. R.,
                 Brimijoin, K., Conover, L. A., in Reynolds, T. (2003). Differentiating In-
                 struction in Response to Student Readiness, Interest, and Learning Pro-
                 file in Academically Diverse Classrooms: A Review of Literature. Journal
                 for the Education of the Gifted, 27(2/3), 119‒145.
            Vrbovšek, B. (2014). Uvodne besede. Vzgojiteljica, XVI (izredna številka),
                 3. http://assets.cdn.vzgojiteljica.si/assets/issues/110/document/original_
                 Vzg_2014-zbornik.pdf
            Van Tassel-Baska, J., in Stambaugh, T. (2005). Challenges and possibilities for
                 serving gifted learners in the regular classroom. Theory Into Practice,
                 44(3), 211‒217.
            Zakon o delovnih razmerjih (ZDR-1), Uradni list RS, št. 21/2013, Izobraževan-
                 je, 170. člen. (2013). https://www.uradni-list.si/_pdf/2013/Ur/u2013021.pdf
            Zheng, H. (2009). A Review of Research on EFL Pre-Service Teachers’ Beliefs
                 and Practices. Journal of Cambridge Studies, 4(1), 73–81.






























                                                                               71
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76