Page 70 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 70

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
            Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti za obdobje 2019–2030.
                 (2023). N. Požar Matijašič (ur.). Ministrstvo Republike Slovenije za vzgo-
                 jo in izobraževanje, Zavod Republike Slovenije za šolstvo. https://www.
                 zrss.si/pdf/strategija_bralna_pismenost.pdf
            OECD. (2019). TALIS 2018 Results (Volume I): Teachers and School
                 Leaders as Lifelong Learners. TALIS, OECD Publishing.
                 https://doi.org/10.1787/1d0bc92a-en
            Pečjak, S. (2012). Psihološki vidiki bralne pismenosti: od teorije k praksi.
                 Znanstvena založba Filozofske fakultete.
            Perlovsky, L. (2013). A challenge to human evolution – cognitive dissonance.
                 Frontiers in Psychology, 4, 1–3.
            PISA 2022. (2023). V K. Šterman Ivančič in A. Mlekuž (Ur.), PISA 2022:
                 Program mednarodne primerjave dosežkov učencev in učenk – na-
                 cionalno poročilo s primeri nalog iz matematike. Pedagoški inštitut.
                 https://www.pei.si/raziskovalna-dejavnost/mednarodne-raziskave/pisa/
                 pisa-2021-pisa-2022/
            Poulson, L., Avramidis, E., Fox, R., Medwell, J., in Wray, D. (2001). The theo-
                 retical beliefs of effective teachers of literacy in primary schools: An ex-
                 ploratory study of orientations to reading and writing. Research Papers
                 in Education, 16(3), 271–292. https://www.researchgate.net/publica-
                 tion/232858144_The_theoretical_beliefs_of_effective_teachers_of_literacy_
                 in_primary_schools_An_exploratory_study_of_orientations_to_reading_
                 and_writing
            Proulx, T., Inzlicht, M., in Harmon-Jone, E. (2012). Understanding all incon-
                 sistency compensation as a palliative response to violated expectations.
                 Trends in Cognitive Sciences, 16(5), 285–291.
            Ropič, M. (2016). Zmožnost zaznavanja začetnih in končnih glasov v ne-
                 zložnih in večzložnih besedah. Didactica Slovenica, 31(1), 44–54.
            Sagadin, J. (2007). Pregledno o kvalitativnem empiričnem pedagoškem izo-
                 braževanju. Sodobna pedagogika, 118(2), 10–25.
            Skubic, D. (2012). Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji. Revi-
                 ja za elementarno izobraževanje, 5(2/3), 153‒166.
            Skubic, D. (2013). Otrokovo poznavanje koncepta tiska (knjige) kot pomem-
                 ben del zgodnje pismenosti. Jezik in slovstvo, 58(3), 45–58.

            Skubic, D. (2017). Vloga vzgojiteljice oz. vzgojitelja v procesu razvijanja
                 otrokove bralne pismenosti. Jezik in slovstvo, 62(1), 3–15.


            70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75