Page 68 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 68

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
                   jevanjem, kar bi okrepilo pripravljenost vzgojiteljev in učiteljev na
                 sodobne izzive pismenosti.
                 Z implementacijo predlaganih smernic bi lahko dosegli učinkovitej-
            še in bolj usmerjeno strokovno izpopolnjevanje, kar bi prispevalo k večje-
            mu znanju ter razumevanju tematike med vzgojitelji in učitelji ter posledič-
            no izboljšalo njihovo pedagoško prakso. Ključno je, da se osredotočimo na
            ustvarjanje ustreznih pogojev, ki morajo biti participativno uresničljivi in
            vključujoči, da bomo lahko dosegli zastavljene cilje v zgodnjem in začet-
            nem obdobju pismenosti.


                 Literatura
            Abdi, H., in Asadi, B. (2015). A Synopsis of Researches on Teachers’ and Stu-
                 dents’ Beliefs about Language Learning. International Journal on Stud-
                 ies in English Language and Literature, 3(4), 104–114.
            Binnewies, C., in Gromer, M. (2012). Creativity and Innovation at Work: The
                 Role of Work Characteristics and Personal Initiative. Psicothema, 24(1),
                 100–105. https://www.redalyc.org/pdf/727/72723431016.pdf
            Bralna pismenost otrok v Republiki Sloveniji. (2020). Revizijsko poročilo.
                 Računsko sodišče. https://www.rs-rs.si/fileadmin/user_upload/Datoteke/
                 Revizije/2020/Bralna-pismenost/Bralna_pismenost_RevizijskoP.pdf
            Cohen, L., Manion, L., in Morrison, K. (2018). Research Methods in Educa-
                 tion (8. izd.). Routledge.
            European Commission. (2017). School development and excel-
                 lent teaching for a great start in life. Brussels, 30. 5. 2017. COM
                 (2017) 248 final. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/
                 PDF/?uri=CELEX:52017DC0248&rid=1
            Eysink, T. H. S., Hulsbeek, M., in Gijlers, H. (2017). Supporting primary school
                 teachers in differentiating in the regular classroom. Teaching and Teacher
                 Education, 66, 107‒116.

            Ferguson, L. E., in Brownlee, J. L. (2018). An Investigation of Preservice
                 Teachers’ Beliefs about the Certainty of Teaching Knowledge. Australian
                 Journal of Teacher Education, 43(1), 94‒111.
            Filstad, C., Karp, T., in Glomseth, R. (2018). How police leaders learn to lead.
                 Policing: a Journal of Policy and Practice, 14(3), 601–615. https://phs.
                 brage.unit.no/phs-xmlui/bitstream/handle/11250/2558204/how_police_lead-
                 ers.pdf?sequence=1&isAllowed=y


            68
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73