Page 60 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 60

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
                 5  Rezultati
            Podatki, zbrani z anketnim vprašalnikom, se nanašajo na prepričanja an-
            ketiranih  vzgojiteljev  in  učiteljev  na  področju  razvijanja  ter  poučevanja
            (pred)opismenjevanja in so prikazani v štirih sklopih.


                 Število opravljenih strokovnih izpopolnjevanj na področju
                 (pred)opismenjevanja anketiranih vzgojiteljev in učiteljev
                 glede na trajanje njihovega strokovnega delovanja v vzgoji
                 in izobraževanju
            Strokovnih izpopolnjevanj s področja (pred)opismenjevanja v času aktiv-
            nega strokovnega delovanja v vzgoji in izobraževanju (npr. delavnic, semi-
            narjev, spletnih tečajev ipd.) se ne udeležuje manjši delež anketiranih vzgo-
            jiteljev (9,7 %), medtem ko je ta delež pri anketiranih učiteljih večji (29,2 %).
            Eno do dve strokovni izpopolnjevanji v času aktivnega strokovnega delo-
            vanja opravi polovica anketiranih vzgojiteljev (51,6 %) in nekaj manj anke-
            tiranih učiteljev (41,7 %). Tri do štiri strokovna izpopolnjevanja opravi 25,8
            % anketiranih vzgojiteljev in 20,8 % anketiranih učiteljev. Manjši delež an-
            ketiranih vzgojiteljev (12,9 %) in učiteljev (8,3 %) opravi pet do šest strokov-
            nih izpopolnjevanj. Razlike v deležih anketiranih učiteljev in vzgojiteljev
            so bile testirane s hi-kvadrat-testom, ki je pokazal, da razlika v porazde-
            litvi števila izobraževanj med anketiranimi vzgojitelji in učitelji ni statistič-
            no značilna (p = 0,317).

            Preglednica 8: Delež strokovnih izpopolnjevanj na temo (pred)opismenjevanja
            med anketiranimi vzgojitelji in učitelji glede na trajanje njihovega strokovnega
            delovanja v vzgoji in izobraževanju
                 Št. strokovnih izpopolnjevanj  Vzgojitelji (n = 31)  Učitelji (n = 24)
             0                                   9,7 %              29,2 %
             1–2                                 51,6 %             41,7 %
             3–4                                 25,8 %             20,8 %
             5–6                                 12,9 %              8,3 %
             Skupaj                              100 %               100 %
            Opomba: n = numerus.









            60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65