Page 112 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 112
raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
s spremljanjem razpoloženja, na podlagi česar je učenec_ka usmerjen_a v
določeno vsebino. Temu sledi kratka začetna aktivnost, ki pritegne učen-
ca_ko (npr. osebna zgodba), sledijo psihoedukativne vsebine (izobraževalni
del, najpogosteje kot videoposnetek), interaktivni kviz za utrjevanje in pre-
verjanja znanja ter praktične vaje. Ob koncu srečanja sledi še en interaktiv-
ni kviz ter ključno sporočilo, ki naj ga učenec_ka odnese s seboj.
Čuječnost
Osebne
zgodbe
Iskanje pomoči mladih
Izobraževalne
vsebine
Uvodni Spremljanje Reziliantnost (1 in 2) Praktične
modul razpoloženja vaje
Interaktivni
kviz
Anksioznost (1 in 2)
Ključno
sporočilo
Depresivnost (1 in 2)
Slika 4: Program me_HeLi-D – uvodni modul (eno srečanje), modul 1
(pet srečanj), modul 2 (štiri srečanja)
Namen prispevka je predstaviti, na kakšen način smo v projektu z na-
menom razvoja programa me_HeLi-D ugotavljali perspektivo mladih gle-
de predstavitve izobraževalnih (psihoedukativnih) vsebin s področja du-
ševnega zdravja, vključenih v digitalni program za krepitev duševnega
zdravja. Pri pripravi psihoedukativnih vsebin smo želeli poleg strokovno-
sti upoštevati tudi relevantnost (vključevanje tem, ki so jih mladi sami na-
vedli kot relevantne) ter preferenc (katere oblike predstavitve izobraževal-
nih vsebin so zanje najprivlačnejše). V prispevku prikazujemo tudi, kako
smo ugotovitve upoštevali pri pripravi dejanskih vsebin.
2 Metoda
Podatke smo zbrali na participativnih delavnicah v okviru projekta
me_HeLi-D, v katerem sedem partnerskih institucij iz štirih držav razvija
112