Page 112 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 112

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
            s spremljanjem razpoloženja, na podlagi česar je učenec_ka usmerjen_a v
            določeno vsebino. Temu sledi kratka začetna aktivnost, ki pritegne učen-
            ca_ko (npr. osebna zgodba), sledijo psihoedukativne vsebine (izobraževalni
            del, najpogosteje kot videoposnetek), interaktivni kviz za utrjevanje in pre-
            verjanja znanja ter praktične vaje. Ob koncu srečanja sledi še en interaktiv-
            ni kviz ter ključno sporočilo, ki naj ga učenec_ka odnese s seboj.

                                           Čuječnost


                                                                    Osebne
                                                                    zgodbe

                                          Iskanje pomoči            mladih
                                                                  Izobraževalne
                                                                    vsebine
               Uvodni      Spremljanje  Reziliantnost (1 in 2)     Praktične

                 modul    razpoloženja                               vaje
                                                                  Interaktivni

                                                                     kviz
                                        Anksioznost (1 in 2)
                                                                    Ključno

                                                                   sporočilo
                                        Depresivnost (1 in 2)




                 Slika 4: Program me_HeLi-D – uvodni modul (eno srečanje), modul 1
                 (pet srečanj), modul 2 (štiri srečanja)
                 Namen prispevka je predstaviti, na kakšen način smo v projektu z na-
            menom razvoja programa me_HeLi-D ugotavljali perspektivo mladih gle-
            de predstavitve izobraževalnih (psihoedukativnih) vsebin s področja du-
            ševnega zdravja, vključenih v digitalni program za krepitev duševnega
            zdravja. Pri pripravi psihoedukativnih vsebin smo želeli poleg strokovno-
            sti upoštevati tudi relevantnost (vključevanje tem, ki so jih mladi sami na-
            vedli kot relevantne) ter preferenc (katere oblike predstavitve izobraževal-
            nih vsebin so zanje najprivlačnejše). V prispevku prikazujemo tudi, kako
            smo ugotovitve upoštevali pri pripravi dejanskih vsebin.

                 2  Metoda
            Podatke smo zbrali na participativnih delavnicah v okviru projekta
            me_HeLi-D, v katerem sedem partnerskih institucij iz štirih držav razvija


            112
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117