Page 117 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 117

razumevanje perspektive mladih glede predstavitve izobraževalnih vsebin ...
              50,00


              40,00


                                          33,33
              30,00
                                25,64
              20,00

                                                    15,38
              10,00
                      10,26                                   10,26
                                                                        5,13
               0,00
                     Sploh ne    2         3         4         5      Zelo močno
                 Slika 7: Pripravljenosti sodelovanja vrstnikov v informativnih
                 (izobraževalnih) videoposnetkih (%)
                 Povprečen odgovor učencev_k (M = 3,05; SD = 1,30 ) nakazuje, da se
            nagibajo k mnenju, da njihovi vrstniki niso najbolj pripravljeni sodelovati v
            informativnih (izobraževalnih) videoposnetkih.
                 Skoraj polovica vprašanih učencev_k (41,03 %) je poročalo, da so pri-
            pravljeni_e sodelovati v informativnih (izobraževalnih) videoposnetkih,
            medtem ko ostali_e (58,97 %) tega ne želijo.

                 4  Razprava

            Predstavljena raziskava obravnava preference učencev_k glede oblike in-
            formacij o duševnem zdravju in osebah, ki bi v izobraževalnih videopo-
            snetkih podajale te informacije. Poleg tega preučuje pripravljenost učen-
            cev_k za sodelovanje v takšnih videoposnetkih, tako njih samih kot tudi
            njihovo zaznavanje pripravljenosti vrstnikov. Gre za del participativnega
            pristopa v projektu me_HeLi-D.
                 Ugotovitve kažejo jasno hierarhijo preferenc med učenci_kami glede
            oblike informacij o duševnem zdravju. Zdi se, da je kombinacija besedila
            in slik najprivlačnejša oblika, še bolj pa so bili_e učenci_ke enotni_e gle-
            de najmanj privlačne oblike, to so dolga besedila. Kot privlačne so ocenjene
            tudi kratke, enominutne oblike informacij (video ali zvočni posnetek). Za-
            nimivo je, da so učenci kot najprivlačnejšo izbrali kombinacijo besedila in


                                                                              117
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122