Page 114 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 114

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
            vire moči (kaj jih pomiri, razveseli), učenci_ke so ustvarjali_e vizualno po-
            dobo programa (pokrajino, avatar, elemente programa) ter izpolnili anketo
            s povratnimi informacijami. Ob koncu so izpolnili_e tudi evalvacijsko an-
            keto, v kateri so ocenili_e delavnico. Med odmori in po zaključku so učen-
            ci_ke prejeli_e nekaj sladkih priboljškov.

                  Delavnica 1 I                        Delavnica 2 I
                  Oblikovanje programa                 Oblikovanje programa

              Uvod                                  Uvod
              Del 1 I Pomembne teme                 Del 3 I Oblikovalski studio
              Odmor                           Vmesni čas  Glas podobe  Odmor
              Del 2 I Mnenje                        Del 4 I Sprehod po galeriji in mnenje
              Zaključek (in mnenje)                 Zaključek (in mnenje)


                 Slika 5: Struktura participatornih delavnic


                 3  Rezultati
            V rezultatih prikazujemo odgovore učencev_k glede njihovih preferenc o
            oblikah informacij ter predstaviteljih le-teh v videoposnetkih. Prav tako
            smo se osredotočili na pripravljenost sodelovanja v posnetkih, tako njiho-
            vega lastnega kot tudi na mnenje o pripravljenosti njihovih vrstnikov za so-
            delovanje pri pripravi takšnih posnetkov.
                 Preglednica 19 prikazuje odstotkovno porazdelitev ocen na lestvici od
            1 (najmanj privlačna oblika) do 8 (najprivlačnejša oblika) glede na zažele-
            nost različnih oblik informacij o duševnem zdravju. Oblike informacij si
            sledijo (od zgoraj navzdol) glede na povprečen odgovor učencev_k.
                 Najprivlačnejša oblika prikaza informacij o duševnem zdravju je kom-
            binacija besedila in slik (M = 4,41; SD = 2,25), medtem ko so dolga besedi-
            la, ki obsegajo vsaj eno stran, ocenjena kot najmanj privlačna (M = 1,24; SD
            = 1,94). Skoraj tretjina učencev_k je kot najprivlačnejšo izbralo kombinacijo
            besedila in slik (28,21%, ocena 1), medtem ko jih je več kot polovico (60,53%,
            ocena 8) kot najmanj privlačna izbralo dolga besedila. Pogostost odgovorov
            (%) nakazuje, da so bili_e učenci_ke najenotnejšega mnenja pri izražanju
            najmanj privlačne oblike.
                 Glede na povprečne ocene kombinaciji besedila in slik po zaželenosti
            sledijo kratke, enominutne oblike informacij, kot sta kratek video (M =
            4,28; SD = 2,34) in kratek zvočni posnetek ali podkast (M = 4,21; SD = 2,03).


            114
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119