Page 116 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 116

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
            Nasprotno pa so najmanj zaželene dolge oblike informacij, kot so dolg zvoč-
            ni posnetek ali podkast (M = 3,03; SD = 1,97) ter predvsem besedila, ki ne
            vsebujejo drugih modalitet oblik informacij. Poleg najmanj zaželenega dol-
            gega besedila se na repu zaželenosti znajde tudi kratko besedilo z desetimi
            vrsticami (M = 3,03; SD = 2,41). Nenazadnje velja omeniti, da kljub temu da
            se večmodalnost prikaza informacij (iste informacije so predstavljene v vsaj
            dveh različnih oblikah, npr. besedilo in video) glede na povprečen odgovor
            učencev_k uvršča med manj zaželene oblike (M = 3,55; SD = 2,39), pa je kar
            23,86 % učencev_k to obliko izbralo kot najbolj zaželeno.
                 Na sliki 6 je prikazana zastopanost odgovorov učencev_k pri vprašan-
            ju »Koga bi najraje videl/a v teh informativnih videoposnetkih? Kdo naj
            predstavi te informacije?« glede na različne podane možnosti.

                                                          Ni pomembno/vseeno mi je

                                                          Moji vrstniki

                                                          Odrasli

                                                          Drugo









                 Slika 6: Preferenca glede tega, kdo naj predstavi informacije v informativnih
                 (izobraževalnih) videoposnetkih (%)

                 Največ, več kot tretjina (38,30 %), učencev_k meni, da ni pomembno,
            kdo predstavi informacije v videoposnetkih. Več kot petina (23,40 %) bi
            jih v videoposnetkih najraje videla svoje vrstnike. Podoben delež (21,28 %)
            bi jih najraje spremljal odrasle predstavnike, ki pojasnjujejo vsebino. Ena
            šestina (17,02 %) jih je izrazila željo po drugih osebah ali skupinah oseb,
            ki bi predstavile te informacije, pri čemer so kot primere navedli_e znane
            nogometaše.
                 Na sliki 7 je razvidna zastopanost odgovorov učencev_k (ocenjena od
            1 – »Sploh ne« do 6 – »Zelo močno«) glede njihovega mnenja o priprav-
            ljenosti sodelovanja njihovih vrstnikov v informativnih (izobraževalnih)
            videoposnetkih.


            116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121