Page 35 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 35
uvod
drugem delu predstavljamo teoretično-konceptualni okvir raziskave, ki
vključuje občutek pripadnosti šoli kot napovednik dobrobiti in učnih do-
sežkov (različnih skupin) učencev in učenk, napovednike občutka pripa-
dnosti šoli, sistematizirane po Bronfenbrennerjevem bioekološkem modelu
človekovega razvoja, ter pregled intervencij za krepitev občutka pripadno-
sti šoli. V tretjem, empiričnem, delu najprej predstavimo metodo (vzorec in
obdelavo podatkov), v nadaljevanju pa podrobne rezultate izvedenih ana-
liz, povzetek ključnih ugotovitev in razpravo. V četrtem, sklepnem, delu
poleg zaključkov monografije predstavimo tudi omejitve raziskave, smerni-
ce za nadaljnje raziskovanje ter smernice in izhodišča za politiko in prakso.
35
drugem delu predstavljamo teoretično-konceptualni okvir raziskave, ki
vključuje občutek pripadnosti šoli kot napovednik dobrobiti in učnih do-
sežkov (različnih skupin) učencev in učenk, napovednike občutka pripa-
dnosti šoli, sistematizirane po Bronfenbrennerjevem bioekološkem modelu
človekovega razvoja, ter pregled intervencij za krepitev občutka pripadno-
sti šoli. V tretjem, empiričnem, delu najprej predstavimo metodo (vzorec in
obdelavo podatkov), v nadaljevanju pa podrobne rezultate izvedenih ana-
liz, povzetek ključnih ugotovitev in razpravo. V četrtem, sklepnem, delu
poleg zaključkov monografije predstavimo tudi omejitve raziskave, smerni-
ce za nadaljnje raziskovanje ter smernice in izhodišča za politiko in prakso.
35