Page 34 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 34
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

Slika 6: Analitični model preučevanja
Kvalitativni del raziskave temelji na a) analizi evropskih in nacionalnih
(javno)političnih dokumentov (na primer smernic, priporočil, deklaracij),
ki opredeljujejo pomen in razvoj občutka pripadnosti šoli pri učencih in
učenkah; b) pregledu in ovrednotenju znanstvenih člankov s področja iz-
idov in napovednikov občutka pripadnosti šoli. Pri identifikaciji slednjih
smo v okviru sistematičnega pregleda literature v podatkovnih zbirkah
Web of Science, PsycARTICLES, ERIC, Scopus in SOC INDEX identifici-
rali in analizirali 86 relevantnih znanstvenih člankov, ki so v širšem med-
narodnem prostoru izšli med letoma 1990 in 2023. Kvantitativni del razi-
skave predstavlja poglobljene statistične analize rezultatov mednarodnih
raziskav znanja PISA, TIMSS, PIRLS in ICCS, katerih metodologijo ob-
delave podatkov podrobno predstavljamo v empiričnem delu monografije.

1.8 Struktura monografije
Monografija je sestavljena iz štirih delov. V uvodnem smo opredelili in
predstavili relevantnost tematike, (javno)politični okvir, raziskovalni pro-
blem, namen raziskave, raziskovalna vprašanja in metodološki okvir. V

34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39