Page 136 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 136
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

Priloga 2: Rezultati sistematičnega pregleda razlik
v napovednikih občutka pripadnosti šoli za različne skupine
učencev in učenk

Napoved- Ugotovitve
nik
Raven Raziskava Pozitivni Velikost Negativni Velikost Neznači-
napoved- učinka napoved- učinka len napo-

niki niki vednik

Sampa- Starost (za Značilen re- Starost (za
Starost sa-Ka- srednje- gresijski ko- osnovno-
nyinga idr. šolce) eficient šolce)
(2019)

Šolski us- Ma (2003) Šolski us- Značilen re- Šolski us- Značilen re-
peh peh (za gresijski ko- peh (za gresijski ko-
učence v 8. eficient učence v 6. eficient
razredu) razredu)

Umetno- Umetno-
stna izo- Značilen stna izo-
Izobraže- Aerts idr. braževalna regresijski braževal-
valna smer (2012) smer (za de- koeficient na smer (za
kleta) fante)
Aerts idr.
Individu- (2012) Tehniška Značilen re- Tehniška
alna izobraže- gresijski ko- izobraže-
valna smer eficient valna smer
(za fante) (za dekleta)

SES (za Značilen SES (za
SES Ma (2003) učence v 8. regresijski učence v 6.
razredu) koeficient razredu)

Allen idr. SES (za Značilen SES (za
(2021) učence regresijski učence s
brez prise- koeficient statusom
ljenskega priseljenca)
statusa)

Okolišči- Azagba idr. Ne živi z Značilen re- Ne živi z
ne bivanja (2014) obema star- gresijski ko- obema star-
učencev šema (za eficient šema (za
dekleta). fante).

136
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141