Page 138 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 138
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

Napoved- Ugotovitve
nik
Raven Raziskava Pozitivni Velikost Negativni Velikost Neznači-
Mikro napoved- učinka napoved- učinka len napo-

niki niki vednik

He in Fi- Strogo oce- Značilen Strogo oce-
scher (2020) njevanje (za regresijski njevanje (za
učence nep- koeficient učence pri-
riseljence v seljence v
Italiji) Italiji)

He in Fi- Strogo oce- Značilen re- Strogo oce-
scher (2020) njevanje (za gresijski ko- njevanje (za
učence pri- eficient učence nep-
seljence v riseljence v
Nemčiji) Nemčiji)

Razredna Ma (2003) Visoka pri- Značilen Visoka pri-
klima čakovanja regresijski čakovanja
za uspeh (za koeficient za uspeh (za
učence 6. učence 8.
razreda) razreda)

Mezo Disciplin- Disciplin- Značilen Disciplin-
ski postopki Ma (2003) ska klima regresijski ska klima
v šoli (za učence koeficient (za učence
8. razreda) 6. razreda)
Šolski jezik,
Druge šol- He in Šolski jezik, Značilen re- ki se raz-
ske politike Fischer ki se raz- gresijski ko- likuje od
(2020) likuje od eficient materne-
materne- ga jezika (za
ga jezika (za učence nep-
učence pri- riseljence v
seljence v Nemčiji)
Nemčiji)

138
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143