Page 95 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 95
ur esničevanje ciljev književne didaktike z izpolnjevanjem profila književne osebe ...
lacije svojih misli ter interpretacij. Prav tako raziskava omogoča refleksijo
o vplivu tehnologije na literarno izobraževanje ter o izzivih, ki se pojavljajo
pri uporabi družbenih omrežij v literarni didaktiki. Identifikacija teh izzi-
vov namreč omogoča razmislek o prilagoditvah didaktičnih pristopov, raz
voju novih metod in orodij ter izmenjavi dobrih praks.
Uporaba družbenega omrežja Facebook v literarni didaktiki odpira
vrata v svet ustvarjalnosti, soustvarjanja in interakcije ter učencem omogo-
ča, da postanejo avtorji svoje literarne poti.
Literatura
Boykova, Lyudmila. »Student interactions on Facebook: How Facebook student
groups can enrich student's university experience.« Raziskave in razprave 8,
št. 2 (2015): 4-39.
Carierre, Jean-Claude in Umberto Eco. Nikar ne upajte, da se boste znebili
knjig. Prevedel Jaroslav Skrušný. Ljubljana: Cankarjeva založba, 2021.
Chugh, Rites in Umar Ruhi. »Social media in higher education: A literature
review of Facebook.« Education and Information Technologies 23, (2018):
605-16. https://doi.org/10.1007/s10639-017-9621-2
Cooper, Harris. »Research questions and research design.« V Handbook of
Educational Psychology, ur. Patricia A. Alexander in Philip H. Winne,
849-878. New York, London: APA, 2009.
Eren, Ömer. »Students' attitudes towards using social networking in foreign
language classes: A Facebook Example.« International Journal of Business
and Social Science 30, št. 20 (2012): 288-94.
Erjavec, Karmen. »Raba Facebooka in študijski uspeh slovenskih študentov.«
Pedagoška obzorja 28, št. 3/4 (2013b): 144-56.
Farhan, Raed Nafea in Zailin Shah Yusoff. »Integration of Facebook Messen-
ger in English literature classroom: Learner's attitudes and perceptions.«
Humanities and Social Science Reviews 7, št. 6, (2019): 988-99. http://dx.
doi.org/10.18510/hssr.2019.76147
Gorenc, Boštjan. SLOLvenski klasiki. Ljubljana: Cankarjeva založba, 2016.
Hew, Khe Foon. »Students' and teachers' use of Facebook.« Computers in Hu-
man Behavior 27, št. 2 (2011): 662-76.
Kabilan, Muhammad Kamarul, Ahmad Norlida, in Mohamad Jafre Zainol
Abidin. »Facebook: an online environment for learning of English in in-
stitutions of higher education?« Internet and Higher Education 13, št. 4
(2010): 179-87. http://dx.doi.org/10.1016/j.iheduc.2010.07.003
95
lacije svojih misli ter interpretacij. Prav tako raziskava omogoča refleksijo
o vplivu tehnologije na literarno izobraževanje ter o izzivih, ki se pojavljajo
pri uporabi družbenih omrežij v literarni didaktiki. Identifikacija teh izzi-
vov namreč omogoča razmislek o prilagoditvah didaktičnih pristopov, raz
voju novih metod in orodij ter izmenjavi dobrih praks.
Uporaba družbenega omrežja Facebook v literarni didaktiki odpira
vrata v svet ustvarjalnosti, soustvarjanja in interakcije ter učencem omogo-
ča, da postanejo avtorji svoje literarne poti.
Literatura
Boykova, Lyudmila. »Student interactions on Facebook: How Facebook student
groups can enrich student's university experience.« Raziskave in razprave 8,
št. 2 (2015): 4-39.
Carierre, Jean-Claude in Umberto Eco. Nikar ne upajte, da se boste znebili
knjig. Prevedel Jaroslav Skrušný. Ljubljana: Cankarjeva založba, 2021.
Chugh, Rites in Umar Ruhi. »Social media in higher education: A literature
review of Facebook.« Education and Information Technologies 23, (2018):
605-16. https://doi.org/10.1007/s10639-017-9621-2
Cooper, Harris. »Research questions and research design.« V Handbook of
Educational Psychology, ur. Patricia A. Alexander in Philip H. Winne,
849-878. New York, London: APA, 2009.
Eren, Ömer. »Students' attitudes towards using social networking in foreign
language classes: A Facebook Example.« International Journal of Business
and Social Science 30, št. 20 (2012): 288-94.
Erjavec, Karmen. »Raba Facebooka in študijski uspeh slovenskih študentov.«
Pedagoška obzorja 28, št. 3/4 (2013b): 144-56.
Farhan, Raed Nafea in Zailin Shah Yusoff. »Integration of Facebook Messen-
ger in English literature classroom: Learner's attitudes and perceptions.«
Humanities and Social Science Reviews 7, št. 6, (2019): 988-99. http://dx.
doi.org/10.18510/hssr.2019.76147
Gorenc, Boštjan. SLOLvenski klasiki. Ljubljana: Cankarjeva založba, 2016.
Hew, Khe Foon. »Students' and teachers' use of Facebook.« Computers in Hu-
man Behavior 27, št. 2 (2011): 662-76.
Kabilan, Muhammad Kamarul, Ahmad Norlida, in Mohamad Jafre Zainol
Abidin. »Facebook: an online environment for learning of English in in-
stitutions of higher education?« Internet and Higher Education 13, št. 4
(2010): 179-87. http://dx.doi.org/10.1016/j.iheduc.2010.07.003
95