Page 27 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 27
edukacijska tehnologija, digitalne neenakosti in prikriti kurikulum
Manovich, L. Software Takes Command. New York in London: Bloomsbury
Academic, 2013.
Müller, Christopher John. »Introduction. Thinking Finitude, Digital Tech-
nology and Human Obsolescence with Günther Anders.« V Promethe-
anism: Technology, Digital Culture And Human Obsolescence (London:
Rowman & Littlefield International, 2016), 1-21.
Vendramin, Valerija. »'Kako smo postali posthumani?': o človeku, tehnologi-
ji in izobraževanju.« V Žagar, I. Ž., Mlekuž, A. (ur.). Raziskovanje v vzgoji
in izobraževanju : medsebojni vplivi raziskovanja in prakse (Ljubljana: Pe-
dagoški inštitut, 2021), 352-353.
Vendramin, Valerija. »'Resnica' o deklicah?: o raziskovanju razlik med spolo-
ma v šoli.« Šolsko polje 17, št. 3/4 (2006): 85-98.
Vienna Manifesto on Digital Humanism, Vienna Manifesto on Digital Huma-
nism – DIGHUM (tuwien.ac.at), dostop 30. 3. 2022.
27
Manovich, L. Software Takes Command. New York in London: Bloomsbury
Academic, 2013.
Müller, Christopher John. »Introduction. Thinking Finitude, Digital Tech-
nology and Human Obsolescence with Günther Anders.« V Promethe-
anism: Technology, Digital Culture And Human Obsolescence (London:
Rowman & Littlefield International, 2016), 1-21.
Vendramin, Valerija. »'Kako smo postali posthumani?': o človeku, tehnologi-
ji in izobraževanju.« V Žagar, I. Ž., Mlekuž, A. (ur.). Raziskovanje v vzgoji
in izobraževanju : medsebojni vplivi raziskovanja in prakse (Ljubljana: Pe-
dagoški inštitut, 2021), 352-353.
Vendramin, Valerija. »'Resnica' o deklicah?: o raziskovanju razlik med spolo-
ma v šoli.« Šolsko polje 17, št. 3/4 (2006): 85-98.
Vienna Manifesto on Digital Humanism, Vienna Manifesto on Digital Huma-
nism – DIGHUM (tuwien.ac.at), dostop 30. 3. 2022.
27