Page 62 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 62
ranji viri Zavezanost učenju Moški Ženske
Pozitivne vrednote M SD M SD
Socialne spretnosti 2,89 0,49 3,06 0,47
Pozitivna identiteta 3,08 0,45 3,21 0,40
3,02 0,49 3,12 0,48
3,06 0,58 2,83 0,62
Pri spremenljivkah podpora (Z = –3,38; p < 0,001), meje in pričakovanja (Z =
–2,53; p = 0,012), zavezanost učenju (Z = –6,56; p < 0,001), pozitivne vrednote (Z
= –6,18; p < 0,001), socialne spretnosti (Z = –4,07; p < 0,001) in pozitivna iden-
titeta (Z = –7,30; p < 0,001) statistično značilne razlike med spoloma obstajajo,
in sicer moški dosegajo višje povprečne vrednosti pri spremenljivkah podpora
in pozitivna identiteta, medtem ko imajo ženske višja povprečja pri spremen-
ljivkah meje in pričakovanja, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti.
62 Tretje merjenje
Tabela 23: Povprečja in standardne deviacije glede na spol udeležencev
za razvojne vire v tretjem merjenju
Zunanji viri Podpora Moški Ženske
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,03 0,58 2,96 0,60
Konstruktivna raba časa 3,29 0,58 3,34 0,48
Zavezanost učenju 3,01 0,52 3,06 0,48
Pozitivne vrednote 2,66 0,59 2,57 0,62
Socialne spretnosti 2,82 0,56 2,98 0,49
Pozitivna identiteta 3,06 0,51 3,22 0,41
3,02 0,55 3,13 0,48
3,08 0,64 2,86 0,63
Pri spremenljivkah konstruktivna raba časa (Z = –2,00; p = 0,045), zavezanost
učenju (Z = –4,35; p < 0,001), pozitivne vrednote (Z = –4,73; p < 0,001), socialne
spretnosti (Z = –2,84; p = 0,004) in pozitivna identiteta (Z = –5,13; p < 0,001) sta-
tistično značilne razlike med spoloma obstajajo, in sicer moški dosegajo višje
povprečne vrednosti pri spremenljivkah konstruktivna raba časa in pozitivna
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Pozitivne vrednote M SD M SD
Socialne spretnosti 2,89 0,49 3,06 0,47
Pozitivna identiteta 3,08 0,45 3,21 0,40
3,02 0,49 3,12 0,48
3,06 0,58 2,83 0,62
Pri spremenljivkah podpora (Z = –3,38; p < 0,001), meje in pričakovanja (Z =
–2,53; p = 0,012), zavezanost učenju (Z = –6,56; p < 0,001), pozitivne vrednote (Z
= –6,18; p < 0,001), socialne spretnosti (Z = –4,07; p < 0,001) in pozitivna iden-
titeta (Z = –7,30; p < 0,001) statistično značilne razlike med spoloma obstajajo,
in sicer moški dosegajo višje povprečne vrednosti pri spremenljivkah podpora
in pozitivna identiteta, medtem ko imajo ženske višja povprečja pri spremen-
ljivkah meje in pričakovanja, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti.
62 Tretje merjenje
Tabela 23: Povprečja in standardne deviacije glede na spol udeležencev
za razvojne vire v tretjem merjenju
Zunanji viri Podpora Moški Ženske
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,03 0,58 2,96 0,60
Konstruktivna raba časa 3,29 0,58 3,34 0,48
Zavezanost učenju 3,01 0,52 3,06 0,48
Pozitivne vrednote 2,66 0,59 2,57 0,62
Socialne spretnosti 2,82 0,56 2,98 0,49
Pozitivna identiteta 3,06 0,51 3,22 0,41
3,02 0,55 3,13 0,48
3,08 0,64 2,86 0,63
Pri spremenljivkah konstruktivna raba časa (Z = –2,00; p = 0,045), zavezanost
učenju (Z = –4,35; p < 0,001), pozitivne vrednote (Z = –4,73; p < 0,001), socialne
spretnosti (Z = –2,84; p = 0,004) in pozitivna identiteta (Z = –5,13; p < 0,001) sta-
tistično značilne razlike med spoloma obstajajo, in sicer moški dosegajo višje
povprečne vrednosti pri spremenljivkah konstruktivna raba časa in pozitivna
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij