Page 587 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 587
ka 31: Izris povprečnih vrednosti za empatično skrb v štirih točkah 587
merjenja ločeno po letniku

2. Zavzemanje perspektive

Slika 32: Izris povprečnih vrednosti za zavzemanje perspektive v štirih
točkah merjenja ločeno po letniku
Pri spremenljivki zavzemanje perspektive rezultati kažejo, da med letniki obsta-
jajo statistično značilne razlike glede na različne časovne točke merjenja (F(3,
411) = 14,08; p < 0,001), prav tako se je interakcija med letnikom in valom zbi-
ranja podatkov izkazala za statistično pomembno (F(9, 1239) = 3,08; p = 0,001).

kontekst prehoda
   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592