Page 583 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 583
0,001) valom zbiranja podatkov. Pri tem so posameznice_ki v drugem mer-
jenju poročali o najvišjih rezultatih odnosne viktimizacije, sledijo prvi val, tretji
val in nazadnje četrta točka zbiranja podatkov (vsi ostali p > 0,095).

10. Spletna viktimizacija

Pri spremenljivki spletna viktimizacija se je izkazalo, da med povprečji podat-
kov v vseh časovnih točkah zbiranja podatkov v skupini 1. letnika (χ2(3) = 2,00;
p = 0,574) in 2. letnika (χ2(3) = 6,63; p = 0,085) statistično pomembne razlike
ne obstajajo. Po drugi strani je opazno, da v skupini 3. letnika (χ2(3) = 9,89; p =
0,020) in 9. razreda (χ2(3) = 9,97; p = 0,019) statistično značilne razlike obstajajo.

Parne primerjave za udeležence_ke v 3. letniku (vsi p > 0,018) in 9. razre-
du (vsi p > 0,027), izvedene s pomočjo Wilcoxonovega testa (s prilagojeno sta-
tistično pomembnostjo p = 0,008), so pokazale, da statistično značilne razlike
med posameznimi časovnimi točkami zbiranja podatkov ne obstajajo.

583

Slika 30: Izris povprečnih vrednosti za spletno viktimizacijo v štirih točkah
merjenja ločeno po letniku

kontekst prehoda
   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588