Page 570 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 570
Parne primerjave za udeležence v 3. letniku, izvedene s pomočjo Wilcoxo-
novega testa (s prilagojeno statistično pomembnostjo p = 0,008), so pokaza-
le, da statistično značilna razlika obstaja med prvim in četrtim (Z = –2,96; p =
0,003) ter drugim in četrtim (Z = –2,82; p = 0,005) valom zbiranja podatkov. Pri
tem so posameznice_ki v četrtem merjenju poročali o najvišjih rezultatih sa-
mozavesti, sledijo tretji val, drugi val in nazadnje prva točka zbiranja podatkov
(vsi ostali p > 0,029).

570

Slika 17: Izris povprečnih vrednosti za samozavest glede na štiri točke
merjenja ločeno po letniku

3. Karakter

Pri spremenljivki karakter rezultati kažejo, da med letniki ne obstajajo statistič-
no značilne razlike glede na različne časovne točke merjenja (F(3, 421) = 1,41; p
= 0,240), prav tako ni signifikantna interakcija med letnikom in valom zbiranja
podatkov (F(9, 1269) = 1,00; p = 0,442).

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575