Page 567 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 567
ka 15: Izris povprečnih vrednosti za pozitivno identiteto glede na štiri
točke merjenja ločeno po letniku

567

2.2 Pozitivni razvoj mladih

Tabela 9: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni razvoj
mladih v štirih točkah merjenja za deveti razred

Kompetentnost Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
Samozavest N M SD M SD M SD M SD
Karakter 106 3,38 0,66 3,41 0,68 3,36 0,71 3,36 0,74
Skrb 106 3,43 0,94 3,48 0,91 3,42 1,01 3,38 1,05
Povezanost 104 3,97 0,52 3,92 0,52 3,85 0,57 3,92 0,57
104 4,11 0,65 4,02 0,67 3,88 0,71 3,97 0,67
103 3,77 0,55 3,70 0,63 3,62 0,68 3,70 0,74

Tabela 10: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni
razvoj mladih v štirih točkah merjenja za prvi letnik

Kompetentnost Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
Samozavest N M SD M SD M SD M SD
Karakter 102 3,33 0,62 3,23 0,69 3,38 0,66 3,40 0,67
102 3,45 0,82 3,59 0,82 3,60 0,76 3,52 0,84
101 3,84 0,50 3,89 0,52 3,90 0,51 3,83 0,50

kontekst prehoda
   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572