Page 568 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 568
Skrb Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
Povezanost N M SD M SD M SD M SD
101 4,11 0,62 3,98 0,73 4,01 0,69 3,98 0,76
101 3,79 0,56 3,75 0,56 3,79 0,57 3,70 0,62

Tabela 11: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni razvoj
mladih v štirih točkah merjenja za drugi letnik

Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val

N M SD M SD M SD M SD

Kompetentnost 122 3,30 0,57 3,18 0,61 3,24 0,61 3,25 0,57

Samozavest 122 3,43 0,88 3,38 0,92 3,46 0,82 3,52 0,84

Karakter 122 3,97 0,47 3,96 0,45 3,91 0,47 3,94 0,54

Skrb 122 4,12 0,71 4,12 0,71 4,03 0,70 4,04 0,78

Povezanost 121 3,76 0,58 3,70 0,63 3,64 0,67 3,62 0,70

568

Tabela 12: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni

razvoj mladih v štirih točkah merjenja za tretji letnik

Kompetentnost Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
Samozavest N M SD M SD M SD M SD
Karakter 101 3,29 0,53 3,26 0,59 3,34 0,54 3,35 0,60
Skrb 101 3,41 0,86 3,47 0,82 3,48 0,82 3,60 0,89
Povezanost 100 3,89 0,47 3,88 0,44 3,84 0,48 3,88 0,47
100 4,08 0,63 4,01 0,67 3,96 0,71 3,88 0,75
99 3,63 0,67 3,66 0,66 3,62 0,65 3,57 0,69

1. Kompetentnost

Pri spremenljivki kompetentnost rezultati kažejo, da med letniki obstajajo sta-
tistično značilne razlike glede na različne časovne točke merjenja (F(3, 425) =
5,35; p = 0,001), prav tako je signifikantna interakcija med letnikom in valom
zbiranja podatkov (F(9, 1281) = 2,36; p = 0,012).

ANOVA za ponovljene meritve je pokazala, da se znotraj 3. letnika (F(3, 98)
= 2,07; p = 0,109) in 9. razreda (F(3, 103) = 0,67; p = 0,571) meritve kompetent-
nosti v posameznih valovih zbiranja podatkov med seboj ne razlikujejo statis-
tično pomembno.

Po drugi strani pa se znotraj 1. letnika (F(3, 99) = 5,83; p = 0,001) med seboj
statistično značilno razlikujeta druga in tretja (p = 0,002) ter druga in četrta (p
= 0,008) točka zbiranja podatkov. Pri tem so posamezniki v četrtem merjenju

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573