Page 568 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 568
Skrb Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
Povezanost N M SD M SD M SD M SD
101 4,11 0,62 3,98 0,73 4,01 0,69 3,98 0,76
101 3,79 0,56 3,75 0,56 3,79 0,57 3,70 0,62
Tabela 11: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni razvoj
mladih v štirih točkah merjenja za drugi letnik
Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
N M SD M SD M SD M SD
Kompetentnost 122 3,30 0,57 3,18 0,61 3,24 0,61 3,25 0,57
Samozavest 122 3,43 0,88 3,38 0,92 3,46 0,82 3,52 0,84
Karakter 122 3,97 0,47 3,96 0,45 3,91 0,47 3,94 0,54
Skrb 122 4,12 0,71 4,12 0,71 4,03 0,70 4,04 0,78
Povezanost 121 3,76 0,58 3,70 0,63 3,64 0,67 3,62 0,70
568
Tabela 12: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni
razvoj mladih v štirih točkah merjenja za tretji letnik
Kompetentnost Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
Samozavest N M SD M SD M SD M SD
Karakter 101 3,29 0,53 3,26 0,59 3,34 0,54 3,35 0,60
Skrb 101 3,41 0,86 3,47 0,82 3,48 0,82 3,60 0,89
Povezanost 100 3,89 0,47 3,88 0,44 3,84 0,48 3,88 0,47
100 4,08 0,63 4,01 0,67 3,96 0,71 3,88 0,75
99 3,63 0,67 3,66 0,66 3,62 0,65 3,57 0,69
1. Kompetentnost
Pri spremenljivki kompetentnost rezultati kažejo, da med letniki obstajajo sta-
tistično značilne razlike glede na različne časovne točke merjenja (F(3, 425) =
5,35; p = 0,001), prav tako je signifikantna interakcija med letnikom in valom
zbiranja podatkov (F(9, 1281) = 2,36; p = 0,012).
ANOVA za ponovljene meritve je pokazala, da se znotraj 3. letnika (F(3, 98)
= 2,07; p = 0,109) in 9. razreda (F(3, 103) = 0,67; p = 0,571) meritve kompetent-
nosti v posameznih valovih zbiranja podatkov med seboj ne razlikujejo statis-
tično pomembno.
Po drugi strani pa se znotraj 1. letnika (F(3, 99) = 5,83; p = 0,001) med seboj
statistično značilno razlikujeta druga in tretja (p = 0,002) ter druga in četrta (p
= 0,008) točka zbiranja podatkov. Pri tem so posamezniki v četrtem merjenju
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Povezanost N M SD M SD M SD M SD
101 4,11 0,62 3,98 0,73 4,01 0,69 3,98 0,76
101 3,79 0,56 3,75 0,56 3,79 0,57 3,70 0,62
Tabela 11: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni razvoj
mladih v štirih točkah merjenja za drugi letnik
Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
N M SD M SD M SD M SD
Kompetentnost 122 3,30 0,57 3,18 0,61 3,24 0,61 3,25 0,57
Samozavest 122 3,43 0,88 3,38 0,92 3,46 0,82 3,52 0,84
Karakter 122 3,97 0,47 3,96 0,45 3,91 0,47 3,94 0,54
Skrb 122 4,12 0,71 4,12 0,71 4,03 0,70 4,04 0,78
Povezanost 121 3,76 0,58 3,70 0,63 3,64 0,67 3,62 0,70
568
Tabela 12: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za pozitivni
razvoj mladih v štirih točkah merjenja za tretji letnik
Kompetentnost Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val
Samozavest N M SD M SD M SD M SD
Karakter 101 3,29 0,53 3,26 0,59 3,34 0,54 3,35 0,60
Skrb 101 3,41 0,86 3,47 0,82 3,48 0,82 3,60 0,89
Povezanost 100 3,89 0,47 3,88 0,44 3,84 0,48 3,88 0,47
100 4,08 0,63 4,01 0,67 3,96 0,71 3,88 0,75
99 3,63 0,67 3,66 0,66 3,62 0,65 3,57 0,69
1. Kompetentnost
Pri spremenljivki kompetentnost rezultati kažejo, da med letniki obstajajo sta-
tistično značilne razlike glede na različne časovne točke merjenja (F(3, 425) =
5,35; p = 0,001), prav tako je signifikantna interakcija med letnikom in valom
zbiranja podatkov (F(9, 1281) = 2,36; p = 0,012).
ANOVA za ponovljene meritve je pokazala, da se znotraj 3. letnika (F(3, 98)
= 2,07; p = 0,109) in 9. razreda (F(3, 103) = 0,67; p = 0,571) meritve kompetent-
nosti v posameznih valovih zbiranja podatkov med seboj ne razlikujejo statis-
tično pomembno.
Po drugi strani pa se znotraj 1. letnika (F(3, 99) = 5,83; p = 0,001) med seboj
statistično značilno razlikujeta druga in tretja (p = 0,002) ter druga in četrta (p
= 0,008) točka zbiranja podatkov. Pri tem so posamezniki v četrtem merjenju
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij