Page 542 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 542
lem behavior. Aggression and Violent Behavior, 39, 100–108. https://doi.
org/10.1016/j.avb.2018.01.006
Sesma, A., Mannes, M. in Scales, P. C. (2013). Positive adaptation, resilience and
the developmental assets framework. V S. Goldsten in R. B. Brooks (ur.).
Handbook of resilience in children (427–442). Springer.
Slaten, C. D., Ferguson, J. K., Allen, K.-A., Brodrick, D.-V. in Waters, L. (2016). Scho-
ol Belonging: A Review of the History, Current Trends, and Future Direc-
tions. The Educational and Developmental Psychologist, 33(1), 1–15. https://
doi.org/10.1017/edp.2016.6
Syvertsen, A. K., Scales, P. C. in Toomey, R. B. (2019). Developmental assets fra-
mework revisited: Confirmatory analysis and ivariance testing to create a
new generation of assets measures for applied research. Applied Develop­
mental Science, 1–16.
Šterman Ivančič, K. in Štremfel. U. (2021) Sekundarna študija PISA 2018: Global-
ne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem,
lokalnem in globalnem okolju. Delno poročilo. Interno gradivo. Ljubljana:
542 Pedagoški inštitut.
Šterman Ivančič, K., Štremfel, U., Peras, I. in Japelj Pavešić, B. (2021). Občutek
pripadnosti šoli kot dejavnik blagostanja in učne uspešnosti učencev in
učenk: zaključno poročilo. Interno gradivo. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Thapa, A., Cohen, J., Guffey, S. in Higgins-D’Alessandro, A. (2013). A Review of
School Climate Research. Review of Educational Research, 83(3), 357–385.
doi: 10.3102/0034654313483907

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547