Page 547 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 547
posameznice_ki v prvem merjenju v primerjavi z ostalimi točkami zbiranja 547
podatkov poročali o najvišjih rezultatih pozitivnih vrednot (vsi ostali p > 0,016).

7. Socialne spretnosti

Pri spremenljivki socialne spretnosti se je izkazalo, da med povprečji podatkov
v vseh štirih časovnih točkah zbiranja podatkov ne obstajajo statistično značil-
ne razlike (χ2(3) = 7,51; p = 0,057).

8. Pozitivna identiteta

Pri spremenljivki pozitivna identiteta se je izkazalo, da med povprečji podatkov
v vseh štirih časovnih točkah zbiranja podatkov obstajajo statistično značilne
razlike (χ2(3) = 14,73; p = 0,002). Parne primerjave, izvedene s pomočjo Wilcoxo-
novega testa (s prilagojeno statistično pomembnostjo p = 0,008), so pokaza-
le, da statistično značilna razlika obstaja med prvim in tretjim (Z = –2,90; p =
0,004) ter prvim in četrtim (Z = –2,89; p = 0,004) valom zbiranja podatkov, pri
čemer so posameznice_ki v prvem merjenju v primerjavi z ostalimi točkami
zbiranja podatkov poročali o najvišjih rezultatih pozitivne identitete (vsi osta-
li p > 0,010).

Slika 2: Izris povprečnih vrednosti za notranje vire glede na štiri točke
merjenja

kontekst prehoda
   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552