Page 546 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 546
datkov, pri čemer so posameznice_ki v prvem merjenju v primerjavi z ostali-
mi točkami zbiranja podatkov poročali o najvišjih rezultatih konstruktivne ra-
be časa (vsi ostali p > 0,068).

546 Slika 1: Izris povprečnih vrednosti za zunanje vire glede na štiri točke
merjenja

5. Zavezanost učenju

Pri spremenljivki zavezanost učenju se je izkazalo, da med povprečji podatkov
v vseh štirih časovnih točkah zbiranja podatkov obstajajo statistično značilne
razlike (χ2(3) = 35,93; p < 0,001). Parne primerjave, izvedene s pomočjo Wilcoxo-
novega testa (s prilagojeno statistično pomembnostjo p = 0,008), so pokaza-
le, da statistično značilna razlika obstaja med prvim in drugim (Z = –3,56; p <
0,001) prvim in tretjim (Z = –6,94; p < 0,001) ter prvim in četrtim (Z = –3,83; p
< 0,001) valom zbiranja podatkov, prav tako med drugim in tretjim valom (Z =
–4,32; p < 0,001) ter tretjim in četrtim (Z = –2,64; p = 0,008). Pri tem so posamez-
nice_ki v prvem merjenju poročali o najvišjih rezultatih zavezanosti učenju,
sledi drugi val, nato četrta časovna točka zbiranja podatkov in nazadnje tretji
val (vsi ostali p > 0,188).

6. Pozitivne vrednost

Pri spremenljivki pozitivne vrednote se je izkazalo, da med povprečji podatkov
v vseh štirih časovnih točkah zbiranja podatkov obstajajo statistično značilne
razlike (χ2(3) = 20,19; p < 0,001). Parne primerjave, izvedene s pomočjo Wilcoxo-
novega testa (s prilagojeno statistično pomembnostjo p = 0,008), so pokazale,
da statistično značilna razlika obstaja med prvim in tretjim (Z = –3,42; p = 0,001)
ter prvim in četrtim (Z = –3,52; p < 0,001) valom zbiranja podatkov, pri čemer

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551