Page 536 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 536
Tabela 4: Zastopanost kazalnikov pozitivnega razvoja mladih glede
na izobraževalni program
Kazalnik pozitivnega Časovna točka Razporeditev šol glede na izobraževalni program glede na povprečje (od najvišje-
razvoja mladih ga do najnižjega).
1. merjenje NPI OŠ SPI SSI GIM
Kompetentnost 2. merjenje NPI OŠ SPI SSI GIM
3. merjenje NPI SPI OŠ SSI GIM
1. merjenje NPI / / / /
Samozavest 2. merjenje / / / / /
3. merjenje NPI SSI OŠ SPI GIM
1. merjenje / / / / /
Skrb 2. merjenje / / / / /
3. merjenje / / / / /
1. merjenje / / / / /
Karakter 2. merjenje / / / / /
536 3. merjenje NPI OŠ, SSI SPI GIM
1. merjenje NPI OŠ SPI SSI GIM
Povezanost 2. merjenje NPI SPI, SSI OŠ GIM
3. merjenje NPI SPI SSI OŠ GIM
/ – ni statistično pomembnih razlik; SPI – srednje poklicno izobraževanje;
NPI – nižje poklicno izobraževanje; OŠ – osnovna šola; SSI – srednje
strokovno izobraževanje; GIM – gimnazija
razvoja mladih. V drugem merjenju in tretjem merjenju so statistično značil-
ne razlike opazne le pri spremenljivki kompetentnost, kjer osnovnošolci_ke v
povprečju poročajo o več kompetentnosti kot srednješolci_ke.
Ko podrobneje pogledamo razlike v zastopanosti kazalnikov pozitivne-
ga razvoja mladih znotraj izobraževalnih programov v šolah z nizkim in viso-
kim tveganjem ugotovimo, da do statistično značilnih razlik prihaja le v prvem
merjenju pri karakterju, kjer so dijaki_nje SSI iz šol z visokim tveganjem poro-
čali o več karakterja kot dijaki_nje iz šol z nizkim tveganjem ter v drugem mer-
jenju pri kompetentnosti in samozavesti, kjer so dijaki_nje iz šol z nizkim tve-
ganjem poročali o več samozavesti kot dijaki_nje iz šol z visokim tveganjem.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
na izobraževalni program
Kazalnik pozitivnega Časovna točka Razporeditev šol glede na izobraževalni program glede na povprečje (od najvišje-
razvoja mladih ga do najnižjega).
1. merjenje NPI OŠ SPI SSI GIM
Kompetentnost 2. merjenje NPI OŠ SPI SSI GIM
3. merjenje NPI SPI OŠ SSI GIM
1. merjenje NPI / / / /
Samozavest 2. merjenje / / / / /
3. merjenje NPI SSI OŠ SPI GIM
1. merjenje / / / / /
Skrb 2. merjenje / / / / /
3. merjenje / / / / /
1. merjenje / / / / /
Karakter 2. merjenje / / / / /
536 3. merjenje NPI OŠ, SSI SPI GIM
1. merjenje NPI OŠ SPI SSI GIM
Povezanost 2. merjenje NPI SPI, SSI OŠ GIM
3. merjenje NPI SPI SSI OŠ GIM
/ – ni statistično pomembnih razlik; SPI – srednje poklicno izobraževanje;
NPI – nižje poklicno izobraževanje; OŠ – osnovna šola; SSI – srednje
strokovno izobraževanje; GIM – gimnazija
razvoja mladih. V drugem merjenju in tretjem merjenju so statistično značil-
ne razlike opazne le pri spremenljivki kompetentnost, kjer osnovnošolci_ke v
povprečju poročajo o več kompetentnosti kot srednješolci_ke.
Ko podrobneje pogledamo razlike v zastopanosti kazalnikov pozitivne-
ga razvoja mladih znotraj izobraževalnih programov v šolah z nizkim in viso-
kim tveganjem ugotovimo, da do statistično značilnih razlik prihaja le v prvem
merjenju pri karakterju, kjer so dijaki_nje SSI iz šol z visokim tveganjem poro-
čali o več karakterja kot dijaki_nje iz šol z nizkim tveganjem ter v drugem mer-
jenju pri kompetentnosti in samozavesti, kjer so dijaki_nje iz šol z nizkim tve-
ganjem poročali o več samozavesti kot dijaki_nje iz šol z visokim tveganjem.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij