Page 529 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 529
tavka/merjenje 1. merjenje 2. merjenje 3. merjenje 4. merjenje

Država rojstva / / / O več pripadnosti poročajo 529
posameznika_ce tisti, ki so rojeni v eni izmed
Država rojstva mame / O več pripadnosti poročajo / balkanskih držav.
tisti, katerih mame so rojene /
Država rojstva očeta O več pripadnosti poročajo v drugih državah. O več pripadnosti poročajo
tisti, katerih očetje so rojeni O več pripadnosti poročajo tisti, katerih očetje so rojeni /
Materi jezik v balkanskih državah. tisti, katerih očetje so rojeni v drugih državah. /
posameznika_ice / v drugih državah. / /
Materni jezik mame O več pripadnosti poročajo
Materni jezik očeta / tisti, katerih materni jezik je / /
/ albanščina. / /
Število govorjenih je- /
zikov doma / O največ pripadnosti poro- / /
Število govor- čajo tisti, katerih očetje kot
jenih jezikov / materni jezik govorijo make- O največ pripadnosti poroča- /
posameznika_ce donsko, sledijo tisti z alban- jo tisti, ki govorijo en tuj je- /
/ sko, slovensko in nazadnje zik, sledijo tisti, ki govorijo Najvišje povprečje pri rezul-
Število govorjenih je- hrvaško govorečimi očeti. dva jezika, in nazadnje tisti tatih pripadnosti ima 1. le-
zikov mame / O največ pripadnosti poroča- zgolj z maternim jezikom. tnik, sledi 3. letnik, 9. razred
jo tisti, ki doma govorijo sa- O največ pripadnosti poroča- in nazadnje 2. letnik.
Število govorjenih / mo en jezik. jo tisti, katerih mame poleg /
jezikov očeta Najvišje povprečje pri rezul- / maternega jezika govorijo en
Migrantsko ozadje tatih pripadnosti ima 1. le- tuj jezik, sledijo tisti z ma-
Letnik šolanja tnik, sledi 9. razred, najnižje / terami z dvema tujima jezi-
in enako povprečje pa imata koma, tremi in nazadnje tis-
Izobraževalni program 2. in 3. letnik. / ti, katerih matere govorijo le
O največ pripadnosti poroča- materni jezik.
jo tisti v GIM, sledijo SSI, SPI, O več pripadnosti poročajo O več pripadnosti poročajo
OŠ in nazadnje NPI. migranti_ke prve generacije. tisti, katerih očetje ne govo-
Najvišje povprečje pri rezul- rijo nobenega tujega jezika.
tatih pripadnosti ima 1. le- /
tnik, sledi 9. razred, 3. letnik
in nazadnje 2. letnik. Najvišje povprečje pri rezul-
tatih pripadnosti ima 1. le-
/ tnik, sledi 2. letnik, 3. letnik
in nazadnje 9. razred.

/

Šola z visokim/nizkim O največ pripadnosti poro- / / /

tveganjem čajo tisti v NPI NT, sledijo SSI

NT, GIM NT, GIM VT, SPI VT,

OŠ VT, SSI VT, OŠ NT, NPI VT.

/ – ni statistično pomembnih razlik; SPI – srednje poklicno izobraževanje;
NPI – nižje poklicno izobraževanje; OŠ – osnovna šola;
SSI – srednje strokovno izobraževanje; GIM – gimnazija; VT – visoko
tveganje; NT – nizko tveganje

kontekst šole
   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534