Page 289 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 289
1 Razvojni viri

Prvo merjenje

Tabela 321: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na število govorjenih jezikov v prvem merjenju

Noben tuj En tuj jezik Dva tuja Tri tuje Štiri tuje Pet tujih
jezik jezika jezike jezike jezikov
M SD
M SD M SD M SD M SD M SD 2,93 0,66
3,20 0,58 3,49 0,48
Podpora 3,41 0,48 3,14 0,50 3,09 0,55 3,11 0,57 3,09 0,54 2,99 0,63
Opolnomočenje 3,18 0,46 2,49 0,59
Meje in pričakovanja 2,59 0,60 3,40 0,45 3,42 0,43 3,42 0,51 3,37 0,46 3,15 0,62
Konstruktivna raba časa 2,97 0,50 3,21 0,56
Zavezanost učenju 3,14 0,44 3,13 0,45 3,11 0,44 3,12 0,49 3,05 0,48 3,18 0,62
Pozitivne vrednote 3,08 0,48 3,13 0,66
Zunanji viri Socialne spretnosti 3,02 0,61 2,61 0,57 2,55 0,57 2,61 0,54 2,63 0,59
Notranji viri Pozitivna identiteta
3,01 0,47 3,07 0,45 3,10 0,48 3,09 0,46

3,19 0,42 3,22 0,39 3,25 0,42 3,26 0,46

3,12 0,46 3,13 0,43 3,15 0,48 3,19 0,53 289

3,01 0,58 2,97 0,60 2,95 0,68 2,96 0,61

Zavezanost učenju (χ2(4) = 19,34; p = 0,001): govori en tuj jezik in govori dva tuja
jezika (Z = –3,16; p = 0,002); govori en tuj jezik in govori tri tuje jezike (Z = –3,31;
p = 0,001), vsi ostali p > 0,006. Najbolj so zavezani učenju tisti_e, ki govorijo tri
tuje jezike, sledijo tisti_e, ki govorijo dva tuja jezika, in nazadnje osebe, ki go-
vorijo en tuj jezik.

Drugo merjenje

Tabela 322: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na število govorjenih jezikov v drugem merjenju

Noben tuj En tuj jezik Dva tuja Tri tuje Štiri tuje Pet tujih
jezik jezika jezike jezike jezikov

M SD M SD M SD M SD M SD M SD
2,99 0,53
Podpora 3,39 0,46 2,96 0,61 3,00 0,58 3,02 0,60 3,01 0,54 2,94 0,63
Opolnomočenje 3,19 0,43
Meje in pričakovanja 2,52 0,63 3,30 0,52 3,33 0,51 3,38 0,51 3,38 0,50 3,15 0,65
Konstruktivna raba časa 3,01 0,44
Zavezanost učenju 3,05 0,49 3,07 0,48 3,10 0,47 3,08 0,60 3,04 0,50

Zunanji viri 2,53 0,60 2,57 0,62 2,58 0,60 2,52 0,56 2,80 0,68

2,95 0,51 2,98 0,48 2,96 0,48 3,00 0,54 2,97 0,44

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294