Page 21 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 21
akinj_ov različnih tipov srednjih šol (1., 2. in 3. letnik srednje šole; 70,9 %). 578 21
posameznic_kov (29,1 %) je obiskovalo osnovno šolo, 1406 (70,9 %) pa srednjo
šolo; od tega 462 (23,3 %) 1. letnik, 502 (25,3 %) 2. letnik in 403 (20,3 %) 3. letnik.
Od srednješolskih programov 692 (34,9 %) udeležencev_k obiskuje gimnazijo,
528 (26,6 %) srednje strokovno izobraževanje, 139 (7 %) srednje poklicno izo-
braževanje in 42 (2,1 %) nižje poklicno izobraževanje. Udeleženke_ci so stari od
13 do 24 let, s povprečno starostjo 15,35 let (SD = 1,21). V raziskavi je sodelovalo
1138 žensk, kar predstavlja 57,4 % celotnega vzorca, in 841 moških, natančne-
je 42,4 % celotnega vzorca; pet udeleženk_cev (0,2 %) spola ni želelo oprede-
liti na binarni lestvici.
2. merjenje
V drugem merjenju raziskave je sodelovalo 1920 posameznic_kov, od tega 1118
(50,5 %) žensk in 802 (36,2 %) moških; dve_a udeleženki_ca (0,1 %) spola nista
želela opredeliti na binarni lestvici, poleg tega pa 293 (13,2 %) udeleženk_cev
podatka o spolu ni podalo. Udeleženke_ci so stari od 13 do 24 let, s povprečno
starostjo 15,36 let (SD = 1,22). 578 posameznic_kov (26,1 %) obiskuje osnovno
šolo, 1347 (60,8 %) pa srednjo šolo – podatka o ravni šolanja ni podalo 290 po-
sameznic_kov (13,1 %); od tega 443 (20,0 %) 1. letnik, 502 (22,7 %) 2. letnik in 401
(18,1 %) 3. letnik. 291 ljudi (13,1 %) letnika oz. razreda ni opredelilo. Od srednje-
šolskih programov 664 (30,0 %) udeleženk_cev obiskuje gimnazijo, 517 (23,3 %)
srednje strokovno izobraževanje, 129 (5,8 %) srednje poklicno izobraževanje in
32 (1,4 %) nižje poklicno izobraževanje – 298 udeleženk_cev (13,5 %) slednjega
podatka ni podalo.
3. merjenje
V tretjem merjenju raziskave je sodelovalo 1669 posameznic_kov, od tega 599
(35,9 %) žensk in 301 (18,0 %) moških; tri_je udeleženke_ci (0,2 %) spola niso
opredelili na binarni lestvici, poleg tega pa 766 (45,9 %) udeleženk_cev podat-
ka o spolu ni podalo. Udeleženci_ke so stari od 11 do 20 let, s povprečno sta-
rostjo 15,78 let (SD = 1,33). 551 posameznic_kov (33,0 %) obiskuje osnovno šolo,
1093 (65,5 %) pa srednjo šolo – podatka o ravni šolanja ni podalo 25 posame-
znic_kov (1,5 %); od tega 338 (20,3 %) 1. letnik, 433 (25,9 %) 2. letnik in 304 (18,2
%) 3. letnik. 43 ljudi (2,6 %) letnika oz. razreda ni opredelilo. Od srednješolskih
programov 506 (30,3 %) udeleženk_cev obiskuje gimnazijo, 459 (27,5 %) sre-
dnje strokovno izobraževanje, 100 (6,0 %) srednje poklicno izobraževanje in 28
(1,7 %) nižje poklicno izobraževanje – 25 udeleženk_cev (1,5 %) slednjega po-
datka ni podalo.
metoda
posameznic_kov (29,1 %) je obiskovalo osnovno šolo, 1406 (70,9 %) pa srednjo
šolo; od tega 462 (23,3 %) 1. letnik, 502 (25,3 %) 2. letnik in 403 (20,3 %) 3. letnik.
Od srednješolskih programov 692 (34,9 %) udeležencev_k obiskuje gimnazijo,
528 (26,6 %) srednje strokovno izobraževanje, 139 (7 %) srednje poklicno izo-
braževanje in 42 (2,1 %) nižje poklicno izobraževanje. Udeleženke_ci so stari od
13 do 24 let, s povprečno starostjo 15,35 let (SD = 1,21). V raziskavi je sodelovalo
1138 žensk, kar predstavlja 57,4 % celotnega vzorca, in 841 moških, natančne-
je 42,4 % celotnega vzorca; pet udeleženk_cev (0,2 %) spola ni želelo oprede-
liti na binarni lestvici.
2. merjenje
V drugem merjenju raziskave je sodelovalo 1920 posameznic_kov, od tega 1118
(50,5 %) žensk in 802 (36,2 %) moških; dve_a udeleženki_ca (0,1 %) spola nista
želela opredeliti na binarni lestvici, poleg tega pa 293 (13,2 %) udeleženk_cev
podatka o spolu ni podalo. Udeleženke_ci so stari od 13 do 24 let, s povprečno
starostjo 15,36 let (SD = 1,22). 578 posameznic_kov (26,1 %) obiskuje osnovno
šolo, 1347 (60,8 %) pa srednjo šolo – podatka o ravni šolanja ni podalo 290 po-
sameznic_kov (13,1 %); od tega 443 (20,0 %) 1. letnik, 502 (22,7 %) 2. letnik in 401
(18,1 %) 3. letnik. 291 ljudi (13,1 %) letnika oz. razreda ni opredelilo. Od srednje-
šolskih programov 664 (30,0 %) udeleženk_cev obiskuje gimnazijo, 517 (23,3 %)
srednje strokovno izobraževanje, 129 (5,8 %) srednje poklicno izobraževanje in
32 (1,4 %) nižje poklicno izobraževanje – 298 udeleženk_cev (13,5 %) slednjega
podatka ni podalo.
3. merjenje
V tretjem merjenju raziskave je sodelovalo 1669 posameznic_kov, od tega 599
(35,9 %) žensk in 301 (18,0 %) moških; tri_je udeleženke_ci (0,2 %) spola niso
opredelili na binarni lestvici, poleg tega pa 766 (45,9 %) udeleženk_cev podat-
ka o spolu ni podalo. Udeleženci_ke so stari od 11 do 20 let, s povprečno sta-
rostjo 15,78 let (SD = 1,33). 551 posameznic_kov (33,0 %) obiskuje osnovno šolo,
1093 (65,5 %) pa srednjo šolo – podatka o ravni šolanja ni podalo 25 posame-
znic_kov (1,5 %); od tega 338 (20,3 %) 1. letnik, 433 (25,9 %) 2. letnik in 304 (18,2
%) 3. letnik. 43 ljudi (2,6 %) letnika oz. razreda ni opredelilo. Od srednješolskih
programov 506 (30,3 %) udeleženk_cev obiskuje gimnazijo, 459 (27,5 %) sre-
dnje strokovno izobraževanje, 100 (6,0 %) srednje poklicno izobraževanje in 28
(1,7 %) nižje poklicno izobraževanje – 25 udeleženk_cev (1,5 %) slednjega po-
datka ni podalo.
metoda