Page 20 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 20
– 1 nižjo poklicno šola (0 pozitivnih odgovorov), dodatno smo vzor-
čile še eno nižjo poklicno šolo (pridobile 1 pozitiven odgovor), rezultat:
1 nižja poklicna šola.
2.3 Načrt vzorčenja (nižja stopnja tveganja)
Osnovne šole: Iz nabora vseh osnovnih šol smo izločile že povabljene šole v
raziskavo (visoka raven tveganja), med ostalimi smo 10 osnovnih šol vzorči-
le naključno in pridobile 5 pozitivnih odgovorov; dodatno smo vzorčile še 10
osnovnih šol in pridobile 6 pozitivnih odgovorov. Rezultat: 11 šol (1 šola odpo-
ve sodelovanje). Končni rezultat: 10 osnovnih šol.
Srednje šole: Iz nabora vseh srednjih šol smo izločile že povabljene šole v
raziskavo (visoka raven tveganja) in v skladu z raziskovalnim načrtom, temelječ
na statističnih podatkih (SURS 2020), naključno vzorčile in povabile:
– Splošna gimnazija: povabile smo 3 splošne gimnazije (pridobljena 2
pozitivna odgovora), dodatno smo povabile 1 splošno gimnazijo (pri-
20 dobljen 1 pozitiven odgovor), dodatno smo povabile 1 splošno gim-
nazijo (pridobljen 1 pozitiven odgovor). Rezultat: 4 vzorčene splošne
gimnazije.
– Srednja strokovna šola, srednja poklicna šola, nižja poklicna šola: vse
te tipe šol smo vzorčile po programih, to pomeni, da smo iz seznama
programov potem, ko smo izločile šole, ki so že bile vzorčene v nabor
šol z visoko ravnijo tveganja (pogoj: en šolski center lahko sodeluje sa-
mo z enim programom), naključno izbrale in povabile:
– 4 srednje strokovne šole (pridobljeni 3 pozitivni odgovori), dodat-
no smo vzorčile 2 srednji strokovni šoli (pridobljen 1 pozitiven odgo-
vor). Rezultat: 4 vzorčene srednje strokovne šole (1 kasneje odpove so-
delovanje). Končni rezultat: 3 vzorčene srednje strokovne šole.
– 2 srednji poklicni šoli (pridobljen 1 pozitiven odgovor), dodatno
smo vzorčile 2 srednji poklicni šoli (pridobljen 1 pozitiven odgovor).
Rezultat: 2 vzorčeni srednji poklicni šoli.
– 1 nižja poklicna šola (brez pozitivnega odgovora), dodatno smo
vzorčile 1 nižjo poklicno šolo (pridobljen 1 pozitiven odgovor). Rezul-
tat: 1 vzorčena nižja poklicna šola.
2.4 Izbran vzorec
1. merjenje
V prvem merjenju raziskave je skupno sodelovalo 1984 udeleženk_cev, od tega
je bilo 578 učenk_cev osnovne šole (9. razred; 29,1 % skupnega vzorca) in 1406
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
čile še eno nižjo poklicno šolo (pridobile 1 pozitiven odgovor), rezultat:
1 nižja poklicna šola.
2.3 Načrt vzorčenja (nižja stopnja tveganja)
Osnovne šole: Iz nabora vseh osnovnih šol smo izločile že povabljene šole v
raziskavo (visoka raven tveganja), med ostalimi smo 10 osnovnih šol vzorči-
le naključno in pridobile 5 pozitivnih odgovorov; dodatno smo vzorčile še 10
osnovnih šol in pridobile 6 pozitivnih odgovorov. Rezultat: 11 šol (1 šola odpo-
ve sodelovanje). Končni rezultat: 10 osnovnih šol.
Srednje šole: Iz nabora vseh srednjih šol smo izločile že povabljene šole v
raziskavo (visoka raven tveganja) in v skladu z raziskovalnim načrtom, temelječ
na statističnih podatkih (SURS 2020), naključno vzorčile in povabile:
– Splošna gimnazija: povabile smo 3 splošne gimnazije (pridobljena 2
pozitivna odgovora), dodatno smo povabile 1 splošno gimnazijo (pri-
20 dobljen 1 pozitiven odgovor), dodatno smo povabile 1 splošno gim-
nazijo (pridobljen 1 pozitiven odgovor). Rezultat: 4 vzorčene splošne
gimnazije.
– Srednja strokovna šola, srednja poklicna šola, nižja poklicna šola: vse
te tipe šol smo vzorčile po programih, to pomeni, da smo iz seznama
programov potem, ko smo izločile šole, ki so že bile vzorčene v nabor
šol z visoko ravnijo tveganja (pogoj: en šolski center lahko sodeluje sa-
mo z enim programom), naključno izbrale in povabile:
– 4 srednje strokovne šole (pridobljeni 3 pozitivni odgovori), dodat-
no smo vzorčile 2 srednji strokovni šoli (pridobljen 1 pozitiven odgo-
vor). Rezultat: 4 vzorčene srednje strokovne šole (1 kasneje odpove so-
delovanje). Končni rezultat: 3 vzorčene srednje strokovne šole.
– 2 srednji poklicni šoli (pridobljen 1 pozitiven odgovor), dodatno
smo vzorčile 2 srednji poklicni šoli (pridobljen 1 pozitiven odgovor).
Rezultat: 2 vzorčeni srednji poklicni šoli.
– 1 nižja poklicna šola (brez pozitivnega odgovora), dodatno smo
vzorčile 1 nižjo poklicno šolo (pridobljen 1 pozitiven odgovor). Rezul-
tat: 1 vzorčena nižja poklicna šola.
2.4 Izbran vzorec
1. merjenje
V prvem merjenju raziskave je skupno sodelovalo 1984 udeleženk_cev, od tega
je bilo 578 učenk_cev osnovne šole (9. razred; 29,1 % skupnega vzorca) in 1406
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij