Page 123 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 123
odlične (Z = –3,49; p < 0,001), približno pol prav dobrih in pol dobrih ter ve-
činoma odlične (Z = –3,34; p = 0,001) ter približno pol prav dobrih in pol od-
ličnih ter večinoma odlične (Z = –3,40; p < 0,001); vsi ostali p > 0,006. Najvišji
povprečji se kažeta v skupini tistih, ki imajo večinoma odlične ocene in veči-
noma zadostne ocene, sledijo večinoma prav dobre ocene, pol prav dobre pol
dobre, pol prav dobre pol odlične, večinoma dobre, pol zadostne pol dobre in
slabše od zadostnih.
Drugo merjenje
Tabela 102: Povprečja in standardna deviacija za za razvojne vire
glede na posameznikove_čine ocene v drugem merjenju
Slabše od Večinoma Pol zadost- Večinoma Pol prav Večino- Pol prav Večinoma
zadostnih zadostne nih pol dobre dobrih pol ma prav dobrih pol odlične
dobrih dobre odličnih
dobrih
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,81 0,95 2,72 0,77 2,96 0,64 2,88 0,63 2,93 0,59 2,98 0,56 3,01 0,59 3,06 0,58 123
Opolnomočenje 2,89 0,69 3,04 0,67 3,24 0,55 3,25 0,56 3,28 0,50 3,34 0,50 3,37 0,49 3,41 0,48
Zunanji viri Meje in 2,96 0,45 2,89 0,61 3,06 0,47 3,05 0,50 3,00 0,48 3,06 0,47 3,10 0,48 3,13 0,50
pričakovanja 1,80 0,35 2,51 0,66 2,47 0,61 2,39 0,63 2,49 0,58 2,57 0,58 2,54 0,62 2,66 0,62
Konstruktivna
raba časa
Zavezanost učenju 2,48 0,22 2,55 0,60 2,69 0,50 2,74 0,48 2,86 0,44 2,97 0,42 3,08 0,45 3,28 0,44
Pozitivne vrednote 3,31 0,13 2,96 0,49 3,05 0,48 3,06 0,47 3,14 0,43 3,16 0,40 3,21 0,39 3,23 0,42
Notranji viri Socialne spretnosti 3,08 0,38 2,78 0,52 3,00 0,54 2,95 0,51 3,05 0,48 3,09 0,45 3,12 0,45 3,16 0,49
Pozitivna 1,67 0,72 2,50 0,80 2,84 0,71 2,81 0,64 2,89 0,60 2,98 0,55 2,93 0,61 3,02 0,60
identiteta
Podpora (χ2(6) = 19,46; p = 0,003): večinoma dobre in večinoma odlične (Z =
-3,14; p = 0,002), približno pol prav dobrih pol dobrih in večinoma odlične (Z =
-3,38; p = 0,001); vsi ostali p > 0,015. Pri spremenljivki podpora najvišje povpreč-
je dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav
dobrih pol odličnih ocen, večinoma prav dobrimi ocenami, pol zadostnih
pol dobrih, pol prav dobrih pol dobrih, večinoma dobre in nazadnje tisti_e z
večinoma zadostnimi ocenami.
Opolnomočenje (χ2(6) = 28,16; p < 0,001): večinoma zadostne in večinoma
odlične (Z = -3,09; p = 0,002), večinoma dobre in večinoma odlične (Z = -3,14; p
= 0,002), približno pol prav dobrih pol dobrih in večinoma odlične (Z = -3,85; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,005. Pri spremenljivki opolnomočenje najvišje povpreč-
je dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav
dobrih pol odličnih ocen, večinoma prav dobrimi ocenami, pol prav dobrih pol
kvantitativni del: analize vprašalnikov
činoma odlične (Z = –3,34; p = 0,001) ter približno pol prav dobrih in pol od-
ličnih ter večinoma odlične (Z = –3,40; p < 0,001); vsi ostali p > 0,006. Najvišji
povprečji se kažeta v skupini tistih, ki imajo večinoma odlične ocene in veči-
noma zadostne ocene, sledijo večinoma prav dobre ocene, pol prav dobre pol
dobre, pol prav dobre pol odlične, večinoma dobre, pol zadostne pol dobre in
slabše od zadostnih.
Drugo merjenje
Tabela 102: Povprečja in standardna deviacija za za razvojne vire
glede na posameznikove_čine ocene v drugem merjenju
Slabše od Večinoma Pol zadost- Večinoma Pol prav Večino- Pol prav Večinoma
zadostnih zadostne nih pol dobre dobrih pol ma prav dobrih pol odlične
dobrih dobre odličnih
dobrih
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,81 0,95 2,72 0,77 2,96 0,64 2,88 0,63 2,93 0,59 2,98 0,56 3,01 0,59 3,06 0,58 123
Opolnomočenje 2,89 0,69 3,04 0,67 3,24 0,55 3,25 0,56 3,28 0,50 3,34 0,50 3,37 0,49 3,41 0,48
Zunanji viri Meje in 2,96 0,45 2,89 0,61 3,06 0,47 3,05 0,50 3,00 0,48 3,06 0,47 3,10 0,48 3,13 0,50
pričakovanja 1,80 0,35 2,51 0,66 2,47 0,61 2,39 0,63 2,49 0,58 2,57 0,58 2,54 0,62 2,66 0,62
Konstruktivna
raba časa
Zavezanost učenju 2,48 0,22 2,55 0,60 2,69 0,50 2,74 0,48 2,86 0,44 2,97 0,42 3,08 0,45 3,28 0,44
Pozitivne vrednote 3,31 0,13 2,96 0,49 3,05 0,48 3,06 0,47 3,14 0,43 3,16 0,40 3,21 0,39 3,23 0,42
Notranji viri Socialne spretnosti 3,08 0,38 2,78 0,52 3,00 0,54 2,95 0,51 3,05 0,48 3,09 0,45 3,12 0,45 3,16 0,49
Pozitivna 1,67 0,72 2,50 0,80 2,84 0,71 2,81 0,64 2,89 0,60 2,98 0,55 2,93 0,61 3,02 0,60
identiteta
Podpora (χ2(6) = 19,46; p = 0,003): večinoma dobre in večinoma odlične (Z =
-3,14; p = 0,002), približno pol prav dobrih pol dobrih in večinoma odlične (Z =
-3,38; p = 0,001); vsi ostali p > 0,015. Pri spremenljivki podpora najvišje povpreč-
je dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav
dobrih pol odličnih ocen, večinoma prav dobrimi ocenami, pol zadostnih
pol dobrih, pol prav dobrih pol dobrih, večinoma dobre in nazadnje tisti_e z
večinoma zadostnimi ocenami.
Opolnomočenje (χ2(6) = 28,16; p < 0,001): večinoma zadostne in večinoma
odlične (Z = -3,09; p = 0,002), večinoma dobre in večinoma odlične (Z = -3,14; p
= 0,002), približno pol prav dobrih pol dobrih in večinoma odlične (Z = -3,85; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,005. Pri spremenljivki opolnomočenje najvišje povpreč-
je dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav
dobrih pol odličnih ocen, večinoma prav dobrimi ocenami, pol prav dobrih pol
kvantitativni del: analize vprašalnikov