Page 121 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 121
ostnih in pol dobrih ter večinoma odlične (Z = –4,62; p < 0,001), večinoma 121
dobre in večinoma prav dobre (Z = –3,48; p < 0,001), večinoma dobre ter pol
prav dobrih in pol odličnih (Z = –4,08; p < 0,001), večinoma dobre in večinoma
odlične (Z = –5,78; p < 0,001) ter približno pol prav dobrih in pol odličnih ter ve-
činoma odlične (Z = –3,34; p = 0,001); vsi ostali p > 0,003. Največ opolnomoče-
nja občutijo posamezniki_ce, ki imajo večinoma odlične ocene, sledijo posa-
mezniki_ce s pol prav dobrimi pol odličnimi ocenami, večinoma prav dobrimi,
pol prav dobrimi pol dobrimi, večinoma dobrimi, pol zadostnimi pol dobri-
mi, večinoma zadostnimi ocenami in nazadnje tisti_e z ocenami, slabšimi od
zadostnih.

Meje in pričakovanja (χ2(7) = 41,74; p < 0,001): približno pol zadostnih in pol
dobrih ter večinoma odlične (Z = –3,20; p = 0,001), večinoma dobre in večino-
ma prav dobre (Z = –3,12; p = 0,002), večinoma dobre in pol prav dobrih pol od-
ličnih (Z = –3,33; p = 0,001), večinoma dobre in večinoma odlične (Z = –4,41; p
< 0,001), približno pol prav dobrih in pol dobrih ter večinoma prav dobre (Z =
–3,02; p = 0,002), približno pol prav dobrih in pol dobrih ter pol prav dobrih in
pol odličnih (Z = –3,27; p = 0,001), približno pol prav dobrih in pol dobrih ter
večinoma odlične (Z = –4,62; p < 0,001); vsi ostali p > 0,019. Pri spremenljivki
meje in pričakovanja najvišje povprečje dosegajo tisti_e z večinoma odlični-
mi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav dobrimi in pol odličnimi ocenami ter ve-
činoma prav dobrimi ocenami, ki imajo enako aritmetično sredino, nato tis-
ti_e z večinoma zadostnimi, pol prav dobrimi pol dobrimi, večinoma dobrimi,
pol zadostnimi pol dobrimi ocenami in nazadnje tisti_e z ocenami, slabšimi od
zadostnih.

Konstruktivna raba časa (χ2(7) = 33,67; p < 0,001): približno pol zadostnih in
pol dobrih ter večinoma odlične (Z = –4,21; p < 0,001), večinoma dobre in ve-
činoma odlične (Z = –4,43; p < 0,001), približno pol prav dobrih in pol odlič-
nih ter večinoma odlične (Z = –3,70; p < 0,001) ter pol prav dobrih in pol od-
ličnih in večinoma odlične (Z = –3,41; p = 0,001); vsi ostali p > 0,004. Najvišje
povprečje pri spremenljivki konstruktivna raba časa dosegajo tisti_e z večino-
ma odličnimi ocenami, sledijo pa tisti_e z večinoma zadostnimi in večinoma
prav dobrimi ocenami. Skupini oseb s pol prav dobrih pol odličnih ocen in pol
prav dobrih pol dobrih ocen imata enako aritmetično sredino, sledijo pa tisti_e
z večinoma dobrimi, pol zadostnimi pol dobrimi ocenami in ocenami, slabši-
mi od zadostnih.

Zavezanost učenju (χ2(7) = 291,42; p < 0,001): večinoma zadostne in pol
prav dobrih pol odličnih (Z = –3,07; p = 0,002), večinoma zadostne in pol prav
dobrih pol odličnih (Z = –3,85; p < 0,001), približno pol zadostnih in pol dobrih
ter približno pol prav dobrih in pol dobrih (Z = –3,33; p = 0,001), približno pol
zadostnih in pol dobrih ter večinoma prav dobre (Z = –6,18; p < 0,001), približ-
no pol zadostnih in pol dobrih ter pol prav dobrih in pol odličnih (Z = –8,14; p <
0,001), približno pol zadostnih in pol dobrih ter večinoma odlične (Z = –10,44; p

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126