Page 124 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 124
dobrih, večinoma dobre ocene, pol zadostnih pol dobrih in nazadnje tisti_e z
večinoma zadostnimi ocenami.

Meje in pričakovanja (χ2(6) = 18,77; p = 0,005): približno pol prav dobrih pol
dobrih in večinoma odlične (Z = -3,70; p < 0,001); vsi ostali p > 0,005. Pri spre-
menljivki meje in pričakovanja najvišje povprečje dosegajo tisti_e z večinoma
odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav dobrih pol odličnih ocen, veči-
noma prav dobrimi ocenami ter pol zadostnih pol dobrih, ki imajo enako
povprečje, nato večinoma dobre ocene, pol prav dobrih pol dobrih, večinoma
dobre in nazadnje tisti_e z večinoma zadostnimi ocenami.

Konstruktivna raba časa (χ2(6) = 30,87; p < 0,001): večinoma dobre in veči-
noma prav dobre (Z = -3,50; p < 0,001), večinoma dobre in večinoma odlične (Z
= -4,92; p < 0,001), približno pol prav dobrih pol dobrih in večinoma odlične (Z
= -3,81; p < 0,001); vsi ostali p > 0,003. Pri spremenljivki konstruktivna raba ča-
sa najvišje povprečje dosegajo tisti_e z večinoma odličnimi ocenami, sledijo
tisti_e z večinoma prav dobrimi ocenami, pol prav dobrih pol odličnih ocen,
večinoma zadostne ocene, pol prav dobrih pol dobrih, pol zadostnih pol
dobrih in nazadnje večinoma dobre ocene.
124 Zavezanost učenju (χ2(6) = 274,12; p < 0,001): večinoma zadostne in veči-
noma prav dobre (Z = -3,92; p < 0,001), večinoma zadostne in pol prav dobrih
pol odličnih (Z = -4,78; p < 0,001), večinoma zadostne in večinoma odlične (Z =
-6,24; p < 0,001), približno pol zadostnih pol dobrih in približno pol prav dobrih
pol dobrih (Z = -3,21; p = 0,001), približno pol zadostnih pol dobrih in večinoma
prav dobre (Z = -5,20; p < 0,001), približno pol zadostnih pol dobrih in pol prav
dobrih pol odličnih (Z = -7,02; p < 0,001), približno pol zadostnih pol dobrih
in večinoma odlične (Z = -10,01; p < 0,001), večinoma dobre in večinoma prav
dobre (Z = -5,16; p < 0,001), večinoma dobre in pol prav dobrih pol odličnih (Z
= -7,55; p < 0,001), večinoma dobre in večinoma odlične (Z = -11,27; p < 0,001),
približno pol prav dobrih pol dobrih in večinoma prav dobre (Z = -3,67; p <
0,001), približno pol prav dobrih pol dobrih in pol prav dobrih pol odličnih (Z =
-7,07; p < 0,001), približno pol prav dobrih pol dobrih in večinoma odlične (Z =
-12,32; p < 0,001), večinoma prav dobre in pol prav dobrih pol odličnih (Z = -3,51;
p < 0,001), večinoma prav dobre in večinoma odlične (Z = -9,35; p < 0,001), pol
prav dobrih pol odličnih in večinoma odlične (Z = -6,16; p < 0,001); vsi ostali p >
0,005. Pri spremenljivki zavezanost učenju najvišje povprečje dosegajo tisti_e
z večinoma odličnimi ocenami, sledijo tisti_e s pol prav dobrih pol odličnih
ocen, večinoma prav dobrimi ocenami, pol prav dobrih pol dobrih, večinoma
dobre, pol zadostnih pol dobrih in nazadnje tisti_e z večinoma zadostnimi
ocenami.

Socialne spretnosti (χ2(6) = 43,08; p < 0,001): večinoma zadostne in veči-
noma prav dobre (Z = -3,16; p = 0,002), večinoma zadostne in pol prav dobrih
pol odličnih (Z = -3,46; p = 0,001), večinoma zadostne in večinoma odlične (Z =
-3,91; p < 0,001), večinoma dobre in večinoma prav dobre (Z = -3,30; p = 0,001),

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129