Page 128 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 128
Četrto merjenje

Tabela 104: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na posameznikove_čine ocene v četrtem merjenju

Slabše od Večinoma Pol zadost- Večinoma Pol prav do- Večinoma Pol prav do- Večinoma
zadostnih zadostne nih pol dobre brih pol prav dobre brih pol odlične
dobrih dobrih odličnih

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Podpora 1,00 /1 2,98 0,60 3,01 0,51 2,85 0,63 2,99 0,58 3,00 0,59 2,95 0,59 2,94 0,64

Opolnomo- 1,17 /1 3,44 0,54 3,45 0,42 3,28 0,56 3,34 0,53 3,37 0,46 3,33 0,47 3,32 0,50
čenje

Meje in 1,00 /1 3,33 0,39 3,10 0,48 3,00 0,48 3,08 0,53 3,05 0,48 3,06 0,49 3,07 0,50
pričakovanja

Zunanji Konstruktiv- 1,00 /1 2,23 0,73 2,52 0,66 2,49 0,61 2,53 0,61 2,57 0,59 2,50 0,59 2,52 0,67
viri na raba časa

Zavezanost 1,00 /1 3,12 0,40 3,03 0,53 2,96 0,54 2,97 0,48 2,96 0,47 3,00 0,52 3,04 0,65
učenju

128 Pozitivne 1,00 /1 3,10 0,53 3,16 0,43 3,10 0,48 3,15 0,43 3,16 0,39 3,19 0,43 3,15 0,44
vrednote

Notranji Socialne 1,13 /1 2,88 0,44 3,13 0,45 3,03 0,49 3,13 0,61 3,10 0,45 3,10 0,62 3,17 0,48
viri spretnosti

Pozitivna 1,00 /1 2,98 0,65 2,94 0,62 2,85 0,66 2,97 0,73 2,96 0,62 2,93 0,71 2,85 0,66
identiteta

Opombe: ¹Standardne deviacije ni bilo možno izračunati, saj je v skupini
z ocenami, slabšimi od zadostnih, le en_a posameznik_ca.

ANOVA za meje in pričakovanja ter pozitivne vrednote:
Analiza homogenosti varianc je pokazala, da so variance pri obeh spremen-
ljivkah homogene, zato smo nadalje interpretirale rezultate ANOVE. Slednji so
pokazali, da se povprečne vrednosti nobene izmed variabel med skupinami ne
razlikujejo statistično značilno med seboj – meje in pričakovanja (F(5, 1030) =
0,41; p = 0,844), pozitivne vrednote (F(5, 1030) = 0,84; p = 0,523).

6.2 Kazalniki pozitivnega razvoja

Prvo merjenje

Kompetentnost (χ2(7) = 31,71; p < 0,001): približno pol zadostnih in pol dobrih
ter večinoma prav dobre (Z = –3,27; p = 0,001), približno pol zadostnih in pol
dobrih ter pol prav dobrih in pol odličnih (Z = –3,26; p = 0,001), približno pol
zadostnih in pol dobrih ter večinoma odlične (Z = –4,42; p < 0,001), večinoma
dobre in večinoma odlične (Z = –3,27; p = 0,001); vsi ostali p > 0,007. Najvišje
povprečje pri kompetentnosti dosegajo posamezniki_ z večinoma odličnimi

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133