Page 120 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 120
6.1 Razvojni viri
Prvo merjenje
Tabela 101: Povprečja in standardna deviacija za za razvojne vire
glede na posameznikove_čine ocene v prvem merjenju
Slabše od Večinoma Pol Večinoma Pol prav Večinoma Pol prav Večinoma
zadostnih zadostne zadostnih dobre dobrih pol prav dobre dobrih pol odlične
pol dobrih odličnih
dobrih
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,43 0,70 3,06 0,62 3,00 0,59 3,04 0,51 3,11 0,51 3,14 0,57 3,15 0,53 3,19 0,53
Opolnomo- 2,65 0,64 3,15 0,55 3,27 0,55 3,32 0,44 3,41 0,45 3,43 0,47 3,45 0,42 3,51 0,40
čenje
Meje in 2,51 0,89 3,12 0,49 3,04 0,52 3,05 0,44 3,06 0,45 3,16 0,46 3,16 0,42 3,20 0,43
pričakovanja
120 Zunanji Konstruk- 2,38 0,82 2,65 0,69 2,45 0,61 2,50 0,52 2,56 0,54 2,62 0,57 2,56 0,58 2,72 0,56
viri tivna raba
časa
Zavezanost 2,57 0,79 2,87 0,62 2,77 0,48 2,85 0,44 2,91 0,42 3,07 0,46 3,15 0,40 3,31 0,42
učenju
Pozitivne 2,80 0,95 3,22 0,47 3,08 0,41 3,10 0,42 3,15 0,42 3,26 0,41 3,25 0,38 3,30 0,39
vrednote
Notranji Socialne 2,78 0,81 3,11 0,47 3,06 0,45 3,00 0,49 3,06 0,46 3,19 0,44 3,16 0,44 3,23 0,44
viri spretnosti
Pozitivna 2,68 0,66 3,10 0,58 2,86 0,62 2,93 0,61 2,97 0,61 3,02 0,59 2,96 0,60 3,10 0,59
identiteta
Podpora (χ2(7) = 32,90; p < 0,001): približno pol zadostnih in pol dobrih ter veči-
noma odlične (Z = –3,29; p = 0,001), večinoma dobre ter pol prav dobrih in pol
odličnih (Z = –3,09; p = 0,002), večinoma dobre in večinoma odlične (Z = –4,11; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,003. Največ podpore občutijo posamezniki_ce, ki imajo
večinoma odlične ocene, sledijo posamezniki_ce s pol prav dobrimi pol odlič-
nimi ocenami, večinoma prav dobrimi, pol prav dobrimi pol dobrimi, večino-
ma zadostnimi, večinoma dobrimi, pol zadostnimi pol dobrimi ocenami in na-
zadnje tisti_e z ocenami, slabšimi od zadostnih.
Opolnomočenje (χ2(7) = 62,22; p < 0,001): večinoma slabše od zadostnih in
večinoma dobre (Z = –3,16; p = 0,002), večinoma slabše od zadostnih in prib-
ližno pol prav dobrih in pol dobrih (Z = –3,27; p = 0,001),večinoma slabše od
zadostnih in večinoma prav dobre (Z = –3,26; p = 0,001), večinoma slabše od
zadostnih ter pol prav dobrih in pol odličnih (Z = –3,34; p = 0,001), večinoma
slabše od zadostnih in večinoma odlične (Z = –3,51; p < 0,001), večinoma za-
dostne in večinoma odlične (Z = –3,71; p < 0,001), približno pol zadostnih in pol
dobrih ter pol prav dobrih in pol odličnih (Z = –3,23; p = 0,001), približno pol
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Prvo merjenje
Tabela 101: Povprečja in standardna deviacija za za razvojne vire
glede na posameznikove_čine ocene v prvem merjenju
Slabše od Večinoma Pol Večinoma Pol prav Večinoma Pol prav Večinoma
zadostnih zadostne zadostnih dobre dobrih pol prav dobre dobrih pol odlične
pol dobrih odličnih
dobrih
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,43 0,70 3,06 0,62 3,00 0,59 3,04 0,51 3,11 0,51 3,14 0,57 3,15 0,53 3,19 0,53
Opolnomo- 2,65 0,64 3,15 0,55 3,27 0,55 3,32 0,44 3,41 0,45 3,43 0,47 3,45 0,42 3,51 0,40
čenje
Meje in 2,51 0,89 3,12 0,49 3,04 0,52 3,05 0,44 3,06 0,45 3,16 0,46 3,16 0,42 3,20 0,43
pričakovanja
120 Zunanji Konstruk- 2,38 0,82 2,65 0,69 2,45 0,61 2,50 0,52 2,56 0,54 2,62 0,57 2,56 0,58 2,72 0,56
viri tivna raba
časa
Zavezanost 2,57 0,79 2,87 0,62 2,77 0,48 2,85 0,44 2,91 0,42 3,07 0,46 3,15 0,40 3,31 0,42
učenju
Pozitivne 2,80 0,95 3,22 0,47 3,08 0,41 3,10 0,42 3,15 0,42 3,26 0,41 3,25 0,38 3,30 0,39
vrednote
Notranji Socialne 2,78 0,81 3,11 0,47 3,06 0,45 3,00 0,49 3,06 0,46 3,19 0,44 3,16 0,44 3,23 0,44
viri spretnosti
Pozitivna 2,68 0,66 3,10 0,58 2,86 0,62 2,93 0,61 2,97 0,61 3,02 0,59 2,96 0,60 3,10 0,59
identiteta
Podpora (χ2(7) = 32,90; p < 0,001): približno pol zadostnih in pol dobrih ter veči-
noma odlične (Z = –3,29; p = 0,001), večinoma dobre ter pol prav dobrih in pol
odličnih (Z = –3,09; p = 0,002), večinoma dobre in večinoma odlične (Z = –4,11; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,003. Največ podpore občutijo posamezniki_ce, ki imajo
večinoma odlične ocene, sledijo posamezniki_ce s pol prav dobrimi pol odlič-
nimi ocenami, večinoma prav dobrimi, pol prav dobrimi pol dobrimi, večino-
ma zadostnimi, večinoma dobrimi, pol zadostnimi pol dobrimi ocenami in na-
zadnje tisti_e z ocenami, slabšimi od zadostnih.
Opolnomočenje (χ2(7) = 62,22; p < 0,001): večinoma slabše od zadostnih in
večinoma dobre (Z = –3,16; p = 0,002), večinoma slabše od zadostnih in prib-
ližno pol prav dobrih in pol dobrih (Z = –3,27; p = 0,001),večinoma slabše od
zadostnih in večinoma prav dobre (Z = –3,26; p = 0,001), večinoma slabše od
zadostnih ter pol prav dobrih in pol odličnih (Z = –3,34; p = 0,001), večinoma
slabše od zadostnih in večinoma odlične (Z = –3,51; p < 0,001), večinoma za-
dostne in večinoma odlične (Z = –3,71; p < 0,001), približno pol zadostnih in pol
dobrih ter pol prav dobrih in pol odličnih (Z = –3,23; p = 0,001), približno pol
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij